اخبار داغ

توهین فتح الله گولن به ایرانی‌ها

توهین فتح الله گولن به ایرانی‌ها
فتح الله گولن در جدیدترین اظهار نظرش به ایران و ایرانی توهین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ترکیه آنلاین به نقل از وب سایت روتا، فتح الله گولن از عالمان دینی ترکیه که هم اکنون در ایالت پنسیلوانیای آمریکا زندگی می کند ایرانیها را به ریا، پست فطرتی متهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

رئیس جماعت نور ترکیه که از مخالفان سر سخت اردوغان و جمهوری اسلامی به شمار می رود در تازه ترین سخنرانی خود در شهر پنسیلوانیا گفت: "اگر هفت دنیا هم در ایران باشد به ایران نخواهم رفت. اگر روز قیامت بگویند که راه بهشت از ایران می گذرد من به دنبال راه دیگری خواهم گشت و سئوال میکنم که آیا راه دیگری برای ورود به بهشت وجود دارد که از آنجا بگذرم. همه شما میدانید که نظر من درباره شیعیان ایران چیست. آنها رافضی های ریاکار و پست هستند که جهان اسلام را تکه تکه کرده اند"

فتح الله گولن در حالی این جملات را به زبان آورد که از سوی دولت ترکیه تحت تعقیب است و اتهام های فراوانی درباره وی وجود دارد.
دولت ترکیه فتح الله گولن را به همکاری گسترده با یهودی های صهیونیست و دولت آمریکا متهم کرده و برای وی حکم بازداشت و تعقیب قضایی صادر کرده است.
فتح الله گولن از شاگردان سعید نورسی (از عالمان قدیمی ترکیه) به حساب می آید که از دو سال پیش با دولت اردوغان به مخالفت جدی برخواسته و دشمن اصلی اردوغان به شمار می رود.
رئیس جماعت نور به اسلام صلح طلب و سکولار اعتقاد داشته و خواهان صلح با اسرائیل است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه