اخبار داغ

در پی دعوا برای مصادره آسفالت یک جاده

دعوای رسانه ای محمد شیخان و نماینده مردم ماسال در مجلس

دعوای رسانه ای محمد شیخان و نماینده مردم ماسال در مجلس
با انتشار عجیب اسنادی درباره نحوه تأمین اعتبار آسفالت جاده ییلاق ماسال؛ دعوا بر سر مصادره ی آسفالت ییلاقات ماسال وارد مرحله جدیدی شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ماسال نیوز، در شرایطی که مردم شهر ماسال سالها در انتظار خروج از بن بست این شهر و آسفالت جاده ی ماسال به خلخال نشسته اند؛ این روزها کشمکشهایی در خصوص اینکه چه کسی اعتبار لازم برای اجرایی کردن این پروژه برای شهر جذب نموده، به وجود آمده و از بعد از ظهر دیروز شاهد آغاز مرحله ی تازه از این کشمکشها بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ماسال نیوز,
 
,
بر اساس همین گزارشات بعد از ظهر روز سه شنبه 14 مرداد ماه، اسنادی در سطح شهر پخش شده که مربوط به مکاتباتی است که از سوی محمد شیخان، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر محمود احمدی نژاد و وزارت راه کشور در خصوص تامین اعتبار لازم برای ییلاقت ماسال صورت گرفته است.
,
 
,
آنطور که در مستندات آمده درخواست اعتبار از سوی محمد شیخان از وزارت راه صورت گرفته و مراحل آن در سال 92 انجام شده است. البته تا کنون هیچ نهادی بر صحت این اسناد مهر تایید نگذاشته و مشخص نیست این اسناد محرمانه از سوی چه شخص و یا اشخاصی به دست عموم مردم ماسال رسیده است و آیا اساسا این اسناد اعتباری را داراست یا خیر!؟ با این حال این اسناد اکنون در سطح شهر ماسال پخش شده و در دست افراد قرار دارد.
,
 
,
این در شرایطی است که عده ای از مخالفان شکری طی هفته گذشته بارها تاکید کرده بودند که آسفالت جاده ی ییلاقی ماسال به خلخال در سال گذشته و با پیگیرهای محمد شیخان صورت گرفته که البته تاکنون این ادعای آنان از سوی هیچ یک از مسئولان شهرستان مورد تایید قرار نگرفته است.
,
 
,
هفته ی گذشته حرف و حدیثهای در خصوص نصب بنرهای تبریک در سطح شهر ماسال نیز به وجود آمده بود که در نهایت با نصب این بنرها موافقت به عمل آمد.
,
 
,
با این حال باید به انتظار نشست و منتظر واکنش از سوی محمود شکری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال به این موضوع بود.
,
 
,
 
,
ماسال نیوز ماجرای جاده ییلاق ماسال
, ماسال نیوز ماجرای جاده ییلاق ماسال, ماسال نیوز ماجرای جاده ییلاق ماسال,
 
,
 
,
نکته ی جالب توجه در خصوص این اسناد تاریخ آن است که در آخرین روزهای دولت احمدینژاد انجام گرفته است و تاریخ اولین نامه مربوط به ابیستم فروردین ماه سال 92 است.
,
 
,
ماسال نیوز محمود شکری
, ماسال نیوز محمود شکری, ماسال نیوز محمود شکری,
 
,
نامه دوم که پاسخ نیک زاد وزیر دولت گذشته بود هاست در تارخ 11 خرداد 92 و چند هفته مانده به انتخابات بوده است.
,
 
,
ماسال نیوز محمد شیخان محمود شکری
, ماسال نیوز محمد شیخان محمود شکری, ماسال نیوز محمد شیخان محمود شکری,
 
,
در نامه سوم در مرداد ماه 93 و در زمانی که عملا دولت احمدینژاد قدرت را به حسن روحانی داده است اعتبار لازم برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه