اخبار داغ

گزارش/هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

پیش بازی: مصاف سرخابی های تبریز با تیم‌های اصفهانی

پیش بازی: مصاف سرخابی های تبریز با تیم‌های اصفهانی
هفته دوم چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه با مصاف تیم های تبریزی با اصفهانی پیگیری می ‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، هفته دوم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه با انجام 8 دیدار برگزار می شود که در این میان مصاف تیم های تبریزی با اصفهانی از مهمترین دیدارهای این هفته می‌باشد.

بنابراین این گزارش روز پنجشنبه تیم گسترش فولاد تبریز در خانه پذیرای تیم مدعی سپاهان اصفهان خواهد بود و در روز جمعه نیز در دیگر مصاف تیم های تبریزی با اصفهانی تیم تراکتورسازی در دیداری خارج از خانه برابر ذوب آهن صف آرایی می کند.

گسترش فولاد تبریز - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

تیم گسترش فولاد تبریز در حالی فردا پنجشنبه ساعت 18:00 در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف سباهان می‌رود که در دیدار نخست خود در اهواز و در حالی که تا دقیقه 90 با یک گل از استقلال صنعتی خوزستان پیش بود با دریافت گل مساوی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد و در سوی مقابل نیز شاگردان زلاتکو کرانچار در اصفهان به مصاف تیم تازه لیگ برتری بیکان رفتند و موفق شدند با دو گل حریف خود را شکست داده و گام اول را محکم بردارند.

آبی پوشان تبریز که هدایت این تیم را از اواسط نیم فصل دوم فصل گذشته به مهدی تارتار سپرده بودند و به دلیل کسب نتایج خوب از سوی این مربی جوان این دوره نیز تصمیم گرفتند تا سکان هدایت تیم خود را به وی سپرده و با هدف‌گذاری حضور در شش تیم بالای جدول در این دوره نیز با انگیزه مضاعف در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

در سوی دیگر نیز با توجه به اینکه تیم سپاهان پس از چندین دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا این بار از حضور در این رقابت‌ها بازمانده است اما مدیران این تیم بازهم به مربی کروات خود اعتماد کرده و تیمی را در فصل نقل و انتقالات جمع کردند که بدون شک یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر و حتی جام حذفی است. این تیم می‌خواهد ناکامی خود را در فصل گذشته جبران کرده و بار دیگر نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

نگاهی به رویارویی آبی پوشان تبریز با زرد پوشان اصفهانی

شاگردان تارتار که در این فصل دومین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند تنها دوبار در تاریخ لیگ برتر با زردپوشان اصفهانی رویارویی کرده اند و هر دو بازی نیز به تساوی انجامیده است.

بازی نخست در هفته سوم لیگ سیزدهم در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد و در حالی که آبی پوشان تبریزی تا دقیقه 90 با گل سید مهدی قریشی از حریف قدرتمند اصفهانی خود پیش افتاده بودند در نهایت با گل محمد غلامی در وقت‌های اضافه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در بازی برگشت نیز دو تیم در چارچوب هفته هجدهم و در اصفهان به مصاف هم رفتند و با وجود اینکه موقعیت‌های خوبی روی دروازه یکدیگر داشتند اما با درخشش رحمان احمدی و محسن فروزان در درون دروازه، این دیدار نیز با تساوی بدون گل انجامید.

محرومان و مصدومان دو تیم

گسترش فولاد تبریز همچون تیم اصفهانی در این دیدار محروم و مصدومی ندارد و مهدی تارتار سرمربی این تیم که در بازی نخست آبی پوشان در لیگ برتر به دلیل محرومیت بر روی نیمکت این تیم حضور نداشت این هفته می‌تواند تیم خود را برابر سپاهان هدایت کند.

ترکیب احتمالی دوتیم

گسترش فولاد تبریز: سید مهدی اسلامی، مرتضی اسدی، سید مهدی قریشی (محمود خمیسی)، سید امید نظامی پور، حمید جوکار، میثم نقی زاده، علیرضا نقی زاده، رسول پیرزاده، جابر انصاری، مهرداد بایرامی، محمد مهدی نظری.

سرمربی: مهدی تارتار

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 
,
, , ,
,
,

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان: شهاب گردان، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، عبدالله کرمی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، لوسیانو پریرا، مهدی شریفی.

سرمربی: زلاتکو کرانچار

,
,
,
,


 
,
, , ,
,
,

ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازی تبریز

تیم‌های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز روز جمعه 17 مرداد از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار کننده دیگر دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر خواهند بود.

هر دوتیم ذوب آهن و تراکتورسازی که در این فصل هدایت تیم‌های خود را به مربیان جوان سپرده‌اند شرایط متفاوتی در این دیدار دارند. ذوب آهن در بازی نخست خود در چارچوب هفته اول لیگ چهاردهم در قم برابر صبای این شهر با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد اما تراکتورسازی تبریز در همین هفته و در جدال با قهرمان فصل گذشته لیگ موفق شد با نتیجه مشابه حریف اهوازی خود را شکست داده و برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر فصل را با پیروزی آغاز کند.

همانطور که در مطلب فوق نیز بدان اشاره شد دو تیم کار را در این فصل برخلاف فصل گذشته با کادر فنی جوان آغاز کرده‌اند. تیم تراکتورسازی تبریز که در فصل گذشته مجید جلالی و تونی اولیویرا را در دو مقطع بر روی نیمکت خود داشت در این فصل تصمیم گرفت هدایت تیم خود در این فصل به رسول خطیبی مربی جوان و بومی واگذار کند. و در سوی دیگر نیز تیم ذوب آهن اصفهان در حالی یحیی گل محمدی را در سمت سرمربیگری تیم خود قرار انتخاب کرده است که در فصل گذشته با 3 مربی با تجربه به نام‌های لوکا بوناجیچ، مجتبی تقوی و فیروز کریمی فصل را به پایان رساند.

هر دو تیم در فصل نقل و انتقالات جابجایی های زیادی در ترکیب خود انجام داده‌اند. تیم تراکتورسازی با از دست دادن بازیکنانی چون علی کریمی، کریم انصاری فرد، سعید دقیقی، مهدی کریمیان، میلاد شیخ فخرالدینی فصل نقل و انتقالات را ناامید کننده آغاز کرد اما در ادامه با جذب شاهین ثاقبی، فرید کریمی، احمد آل نعمه، خالد شفیعی، سامان نریمان جهان، احمد کامدار، ادر لوسیانو و علا عبدالزهرا نگرانی هواداران خود را در از دست دادن ستاره‌ها تاحدودی برطرف کرد. تیم خطیبی به طور کلی خط آتش کاملا متفاوتی نسبت به فصل گذشته دارد. این تیم در تلاش است تا با ادامه روند رو به رشد خود امسال ناکامی در دو دوره لیگ قهرمانان آسیا را به فراموشی سپرده و همچون چند فصل اخیر یکی از مدعیان فتح لیگ برتر باشد.

در سوی دیگر نیز یحیی گل محمدی با جذب محسن مسلمان، قاسم دهنوی و چند بازیکن دیگر در تلاش است تا کابوس دو فصل جنگیدن برای فرار از سقوط را برای ذوب آهن به فاموشی سپرده و این تیم را بار دیگر به جمع مدعیان لیگ برتر برساند.

آمار رویارویی تراکتورسازان و ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر

در مجموع 12 دیداری که دو تیم در تاریخ لیگ برتر برابر هم صف آرای کرده‌اند کفه ترازو به سمت تیم اصفهانی سنگینی می‌کند چراکه سهم تیم  اصفهانی 5 پیروزی و سهم تیم تراکتورسازی نیز 3 پیروزی بوده است 4 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

نتایج کامل تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر را مشاهده می‌کنید:

تراکتورسازی 0 - 2 ذوب آهن/ ذوب آهن 1 - 0 تراکتورسازی/تراکتورسازی 0 - 0 ذوب آهن/ ذوب آهن 1 - 0 تراکتورسازی/ذوب آهن 0 - 0 تراکتورسازی/تراکتورسازی 1 - 2 ذوب آهن/تراکتورسازی 2 - 1 ذوب آهن/ذوب آهن 0 - 1 تراکتورسازی/تراکتورسازی 1 - 1 ذوب آهن/ذوب آهن 3 - 1 تراکتورسازی/ذوب آهن 2 - 4 تراکتورسازی/تراکتورسازی 2 - 2 ذوب آهن.

محرومین و مصدومین دوتیم برای این دیدار

طبق آخرین خبر از سازمان لیگ برتر دو تیم برای این دیدار محروم و مصدومی ندارند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن و تراکتوسازی

ذوب آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری، قنبری، سینا عشوری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مرتضی تبریزی، 82- اسماعیل فرهادی، احسان پهلوان(محسن مسلمان) و مصطفی شجاعی

سرمربی: یحیی گل محمدی

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 
,
, , ,
,

تراکتورسازی تبریز: حامد لک، خالد شفیعی، احمد آل نعمه، حبیب گردانی، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، محمد ابراهیمی (علا عبدالزهرا)، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر (ادر لوسیانو)

سرمربی: رسول خطیبی

,
,
,


 

, , ,
,

 

,
نویسنده: اکبر مظاهری
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه