اخبار داغ

همایش سوگ خورشید در چالدران برگزار شد

همایش سوگ خورشید در چالدران برگزار شد
با هدف شناخت اخلاق و آداب رضوی به همت دفتر امام جمعه و شورای فرهنگ عمومی شهرستان چالدران، همایش سوگ خورشید در این شهرستان برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران ،این همایش، امروز با هدف شناخت اخلاق و آداب رضوی به همت دفتر امام جمعه و شورای فرهنگ عمومی شهرستان چالدران با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران ,

امام جمعه چالدران در این همایش با تسلیت سالروز ایام شهادت امام رضا (ع) ترویج فرهنگ رضوی در جامعه را بسیار ضروری دانست و گفت :رافت ، عطوفت و مهربانی امام رضا موجب شده تا دلهای عاشقان و شیفتگان همواره مورد توجه مشهد مقدس شود .

,

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه سیره رضوی باید مورد توجه برنامه های روز شهادت قرار گیرد افزود :ضروری است علاوه بر برگزاری برنامه های عزاداری و سینه زنی شخصیت بزرگوار امام رضا بیان شود .

,

وی وجود مرقد مطهر امام رضا (ع) را در کشور ایران اسلامی یک نعمت بزرگ الهی برای مردم کشور دانست و گفت: مردم در حرم مطهر این امام همام احساس آرامش کرده و خود را به خدا نزدیک تر می دانند .

,

در دامه این همایش در سالروز شهادت امام رضا(ع)با تشکیل دسته جات عزاداری در سالروز این امام بزرگوار به سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه