اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمیجان خبر داد

فعالیت ۴۰۰۰ «همیار طبیعت» در کمیجان

فعالیت ۴۰۰۰ «همیار طبیعت» در کمیجان
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمیجان از فعالیت ۴ هزار «همیار طبیعت» در کمیجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی نکوئی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: در راستای مشارکت مردم در حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری و توسعه فرهنگ منابع طبیعی بین آحاد مردم و آشنایی بیشتر مردم با اهداف سازمانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و همچنین استفاده از ظرفیت افراد داوطلب در رسیدن به این اهداف، اقدام به عضوگیری در طرح «همیاران طبیعت» از بین اقشار مختلف شامل بهره برداران مراتع، کارمندان ادارات، بسیجیان و دانش‌آموزان و دانشجویان بومی شهرستان کمیجان کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

وی در ادامه افزود: با توجه به پیگیری کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کمیجان، در سال جاری تعداد ۴۰۰۰ نفر «همیار طبیعت» در سطح شهرستان فعال شده است. 

,

نکوئی تصریح کرد:می‌توان از ظرفیت افراد داوطلب در طرح «همیار طبیعت» می توان در پیشگیری و کاهش عوامل تخریب مراتع که توسط عوامل انسانی(شخم، شیار، دام غیرمجاز و حریق) و غیر انسانی ایجاد می‌شود، استفاده کرد.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمیجان گفت: برای نزدیک شدن به اهداف سازمانی و ارتقا سطح دانش و بینش افراد عضو در طرح همیار طبیعت، کلاس های آموزشی و ترویجی در سطح شهرستان برگزار می شود که این امر باعث تعامل بیشتر اداره منابع طبیعی و همیاران طبیعت خواهد شد.

,

نکوئی خاطرنشان کرد: باتوجه به پیگیری های کارشناسان این اداره و علاقه همشهریان، امیدواریم تا پایان امسال به تعداد افراد افتخاری همیار طبیعت اضافه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه