مردم قدر شناس و شهید پرور شهرستان دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی شب و روز گذشته از پیکر پاک شهید مدافع حرم عارف کاید خورده استقبال و با آن وداع کردند.

هم اکنون نیز انبوه مردم ولایت مدار دارالمومنین از ساعتی پیش در محوطه ی مقابل حسینیه ی ثارالله (ع) و یادمان نیمه کاره ی مقبره ی شهدای گمنام این شهر تجمع کرده اند تا پیکر این لاله ی زینبی را در گلزار شهیدآباد به خاک بسپارند.

اقشار مختلف مردم شهرستان دزفول در حالی که تصاویر شهید عزیزشان را در دست دارند تابوت حاوی پیکر مطهرش را برفراز دستان خود همراه با اشک و سینه زنی تا گلزار شهیدآباد حمل می کنند.

مسئولین شهرستان دزفول نیز خود را به کاروان کربلایی مردم رسانده اند. فرماندار ویژه، نماینده ی مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری از جمله مسئولینی هستند که در برنامه حضور پیدا کرده اند.

شایان ذکر است سردار سرتیپ دوم پاسدار محمود معین پور جانشین فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز خود را به مراسم تشییع شهید رسانده است.

مراسم ترحیم و بزرگ داشت شهید از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ امروز پنج شنبه دوم آذر در محل حسینیه ی ثارالله (ع) شهرستان دزفول خواهد بود.

همچنین مجلس ترحیم و بزرگداشت این شهید سرافراز ویژه ی بانوان نیز به صورت همزمان در حسینیه ی گلزار شهید آباد برقرار می گردد.

عارف کاید خورده متولد دهه ی هفتاد و نسل چهارم انقلاب، فرزند نسلی است که برخی گمان می کنند از ارزش های انقلاب فاصله گرفته اند.

رویش هایی شبیه عارف کاید خورده و محسن حججی آن هم از کسانی که امام، انقلاب و جنگ را ندیده اند، صدق گفته ی رهبر انقلاب را مبنی بر اینکه این نسل بهتر از نسل های قبل پای انقلاب می مانند را ثابت کرد.

تصاویر اختصاصی و زیبای خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز از این آیین معنوی و جان سوز را در ادامه ی گزارش با هم مشاهده می کنیم.

رویش