اخبار داغ

یادداشت/

آقای نماینده! جوانمردی در فتنه گر خواندن منتقدان منصف نیست

آقای نماینده! جوانمردی در فتنه گر خواندن منتقدان منصف نیست
مدتی است که دوستان بعد از نقدهای محترمانه و منصانه در خصوص نماینده محترم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی وچرام بسیار ناراحت شده ودستپارچه همه را تملق گو، دست کش افراد دیگر، قلم به دستان نارس، سیاه نماها وغیره خطاب کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ سید روح الله راوی مقدم در یادداشتی نوشت: مدتی است که دوستان بعد از نقدهای محترمانه و منصفانه در خصوص نماینده محترم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی وچرام بسیار ناراحت شده ودستپارچه همه را تملق گو، دست کش افراد دیگر، قلم به دستان نارس، سیاه نماها وغیره خطاب کرده اند. اینجانب(سید روح الله راوی مقدم) فقط از طرف خود عرض میکنم که هدفم نقدی منصافانه، دور از فضای تبلیغی وآری از هرگونه روی خوش به کسی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

چون اولا در نقدم مسائل را به شکلی معقول و در زمانی که( قریب دو سال واندی) از دوران نماینده گی نماینده فعلی وجود دارد مطرح نموده ام که ایشان وقت کافی برای عملی کردن کلیه وعده ها خود را دارد ودر آخر از ایشان خواستم که اگرناآگاهی نسبت به مسایل ازطرف بنده حقیر وجود دارد ما را نسبت به آن روشن نماید تانا آگاهانه گناهی مرتکب نشویم.

,

 

,

ولی به نظر میرسد اشخاص مدافع فقط با حمله به مواضع سیاسی گذشته افراد وبااستفاده از ابراز احساست دینی سعی در بیرون کردن منتقدان از میدان را دارند.

,

 

,

جا دارد چندمسئله راجع به مدافیعین آقای هاشمی(نماینده مردم کهگیلویه در مجلس)به صورت تیتر وار عرض کنم:

, جا دارد چندمسئله راجع به مدافیعین آقای هاشمی(نماینده مردم کهگیلویه در مجلس)به صورت تیتر وار عرض کنم:, جا دارد, چندمسئله راجع به مدافیعین آقای هاشمی(نماینده مردم کهگیلویه در مجلس)به صورت تیتر وار عرض کنم:,

آقایان فرمودند، فردی که من در ستاد انتخاباتی اش مسئولیت داشتم(نماینده اسبق کهگیلویه)، مشکلات را تلمبار کرده! فکر کنم سن این افراد به آن دوران قد ندهد، چون بعد از انقلاب از چهار شهرستان موجود در این حوزه، سه شهرستان چرام، لنده و لیکک، بخش بوده و فقط دهدشت شهرستانی خسته وبیرنگ بوده است که افراد خاص وکار کشته در بحث اقتصاد کلان میدانند که ایجاد زیر بنا برای تبدیل بخش به شهر وباز چه امکاناتی وچه توانی جهت تبدیل شهر به شهرستان نیاز است وچه همتی میخواهد و از دست چه کسی بر می آید؟

,

 

,

این عمل انکار نشدنی در کل دوران انقلاب نه کم سابقه بلکه بی سابقه بود (فقط جهت اطلاع) چون ازدایره المعارف نویسی خسته ام، وبه علاوه چه کسانی از بچه های از منطقه را رشد دادند وبه مناصب کشوری رساندند از جمله...

,

 

,

۲-  آقایان اشاره به کارهای عمرانی میکنند، شما به هر کار عمرانی که اشاره میکنید نشانی از ردپای کسانی دیگر در آنها پیداست که با یک سرچ ساده در گوگل با نوشتن نام طرح، اعم از پتروشیمی، سیمان سپو وقس الی هذا نام فرد دیگری مشاهد میشود، حالا باز اشکال ندارد بذارین افتتاح شوند بعد پزش را دهید مثل لری (گاو هنوز قصابی نشده پیرزن شکمش را میشورد) شما که هر کار را شروع نکرده تعطیل کردید (جاده لیکک بهبهان )

,

 

,

۳- دوستان جهت ترسیم اطلس خدمات نمایندگان سابق آنها را به دانشگاهها در جمع دانشجویان واساتید در محیطی آرام دعوت کردند، حال ازشما سوال میکنم با چه رویی میخواهید نمایندگان سابق رابه مناظره در محیط دانشگاه فراخوانید در حالیکه مراد خودتان (آقای هاشمی) در حضور همین دانشجویان واستاید ودر همین محیط به قول خودتان به دور از حب وبغض وآرام، قسم دروغ به امام زاده میرسالار جد بنده را خورد وآن را به صورت کلیپی ماندگار در آرشیو ذهنی دانشجویان واستاید دانشگاهها به امانت گذاشته اید.

,

 

,

در جای دیگر مشاور فرهنگی حاج عدل (عدل هاشمی) نیز بحث فتنه را پیش کشید وآن را آفت ویرانگر دانسته و با آوردن چند آیه از قرآن فتنه را مورد نکوهش قرار داد که از نظر من هم فتنه امری ناپسنداست ولی من در تعجبم که چرا حاج آقا نقد منصافانه را فتنه قلمداد کرده، آقای هاشمی وخودشان را مسلمان شیعه و منتقدان را فتنه گر خوانده است! در صورتیکه درجامعۀ اسلامی همه به اندازۀ فهم درکشان از امور و در حد استطاعت مسئول هستند و می باید به مسئولیت شان عمل کنند. ((کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته))

, ((کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته)),

 

,

یکی از این مسئولیت ها نقد همۀ کسانی است که در مناصب مختلف قرار دارند. وباز تعجب میکنم از یک مبلغ دین که (منتقدان) را در لوای ادبیاتی مشکوک ومجهول الصدق در متن خود با استناد به آیه ها واحادیث نبوی که راه سعادت همه ما مسلمانان است استفاده کرده وبا این ابزار دیگران راتحت فشار قرار دهد. ولی خدمت شما عرض کنم ما در بهترین زمان که فرصت کافی در اختیار نماینده محترم هست از نحوه کار ایشان انتقاد کردیم آن هم انتقادی منصفانه و قصد افتادن به جان کسی را نداریم.

,

 

,

نکته بسیار مهم وحساس که تقاضا دارم مردم توجه کنند، شاهکار تفسیر وترجمه متفاوت مشاور فرهنگی آقای هاشمی از ترجمه آیه قران کریم است! او که ملبس به لباس روحانیت است جهت از میدان بدر کردن منتقدان وحتی تحریک احساسات دینی مردم واژه "سوزش" را جایگزین "سرزنش" کرده است که امری بسیار بدیهی و خطرناک در دین و در حقیقت تحریف در ترجمه قرآن جهت کوبیدن مخالفان سیاسی است.

,

 

,

سوره ۵: المائدة - جزء ۶ :

,

"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ علِیمٌ"

, "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ علِیمٌ",

 

,

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید هر کس از شما از دین خود برگردد به زودى خدا گروهى [دیگر] را مى ‏آورد که آنان را دوست مى دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند [اینان] با مؤمنان فروتن [و] بر کافران سرفرازند در راه خدا جهاد مى کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‏ ترسند این فضل خداست آن را به هر که بخواهد مى‏ دهد و خدا گشایشگر داناست (۵۴)

, اى کسانى که ایمان آورده‏ اید هر کس از شما از دین خود برگردد به زودى خدا گروهى [دیگر] را مى ‏آورد که آنان را دوست مى دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند [اینان] با مؤمنان فروتن [و] بر کافران سرفرازند در راه خدا جهاد مى کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‏ ترسند این فضل خداست آن را به هر که بخواهد مى‏ دهد و خدا گشایشگر داناست (۵۴),

 

,

بهتر است شما نگران آفت نباشید چراکه از نگاه (حمید خویی پژوهشگر نهج البلاغه) "دورویی" جزوچهار آفت اصلی دین اسلام است. تا دیر نشده همه باید به فکر این آفت باشیم، من تمام علمای استان وحوزه را دعوت میکنم جلواین کارها (تحریف مقدسات)گرفته شود .

,

 

,

۴- دربحث مسائل عمرانی، زمان پیشین آقای هاشمی در دوران قرارگاه سازندگی تا الان بحث خیلی متفاوت است از زمین تا آسمان! الان دیگر بحث اختصاص وگرفتن بودجه جهت پروژه و مدیریت راهبردی است که از هزاران فیلتر رد میشود و با قبل بسیار متفاوت است، به مصداق ضرب المثل "گاو نر میخواهد ومرد کهن"

,

 

,

گاهی خدمات خیرین محترم را به رخ مردم می کشند، باید گفت مگر خیرین جهت رضایت آقای هاشمی کار میکنند؟ بهتراست در مورد این آمار(آورده خیرین)، این دو سال را با دو سال قبل از آقای هاشمی مقایسه کنید، سهمی که خیرین به حوزه شهرستانهای کهگیلویه آوردند 5/1 برابر دوسال جاریست وباز هم چرا خدمات نظام جمهوری اسلامی ودولت را همه را به صورت تبلیغی مصادر به نفع نماینده میکنید؟ الحمدالله که سایت، کانال تلگرام، پیج اینستا دارید، پس دستورالعملهای مکتوبی که توسط آقای هاشمی گرفته میشود روی سایت و فضای مجازی بگذارید و تنها خود را به طرحهای قبل وبعد از خود نرسانید و عکس بگیرید!

,

 

,

۵- در خصوص دوستانی که گفتند نماینده های قبلی در کمسیونهای بی ارزش بودند، باید ذکر کنم، اگر دوستان فقط وظایف این سه کمیسون را مطالعه کنند به نتیجه میرسندکه کدام کمسیون دوای درد این حوزه میباشد:

,

 

,

کمیسیون کشاورزی (آقای بزرگواری)کمسیون اصل نود (آقای موحد) وکمیسون انرژی (آقای هاشمی)

, کمیسیون کشاورزی (آقای بزرگواری)کمسیون اصل نود (آقای موحد) وکمیسون انرژی (آقای هاشمی) , کمیسیون کشاورزی (آقای بزرگواری)کمسیون اصل نود (آقای موحد) وکمیسون انرژی (آقای هاشمی) ,

 

,

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی(آقای بزرگواری):  یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است. این کمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده کشاورزی، منابع آب، دام و طیور، شیلات، محیط زیست و هواشناسی تشکیل می‌شود.

,

 

,

کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی(آقای موحد): تخصصی ترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی که حتی بر قوه مجریه وقضائیه نظارت دارد وعلاوبر مسائل مهم مملکتی رسیدگی به شکایات از دیگر قوا هم هست .

,

 

,

کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی(آقای هاشمی):  یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است. این کمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده نفت، گاز، برق، سدها و نیروگاه‌های آبی و برقی، انرژی اتمی و انرژی‌های نو تشکیل می‌شود.

,

 

,

با کمی دقت میبینم که کمسیون انرژی در استان ما فقط به درد شهرستان گچساران میخورد و حتی شهرستان بهمئی با وجود دهها حلقه چاه، نفت آن در خوزستان تصفیه میشود وتنها در آمدی ناچیز از سهم آلاینگی دارد وهمه می دانند آمار درآمد نقتی آن کذب است وحتی اندک در آمد آلایندگی را به صورت گدایی توسط فرماندار وشهرداران مطالبه میشود، و حوزه ما با وجود اشتغال مردم به دامداری وکشاورزی بیشتر محتاج همان کمسیون انرژی ودر بحث کلان روابط بین قوه جهت امتیاز گیری به کمسیون اصل نود بیشتر احتیاج دارد .

,

 

,

در پایان، منِ منتقد نیز در جهت هر نوع همکاری برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حد توانم آمادگی دارم وبه شما نیز توصیه میکنم با ارائه طرح وبرنامه تازه جهت پیشرفت شهرستان کهگیلویه و استان کهگیلویه وبویراحمد و کار های عملی، بهتر میتوانید منتقدان را توجیه یا به اصطلاح از میدان بدر کنید.

,

 

,

پایگاه خبری تحلیلی بویرخبر تنها منتشر کننده این یادداشت بوده است و آمادگی انشار جوابیه در خصوص این یاداشت را از سوی مخاطب مورد نظر را دارد.

, پایگاه خبری تحلیلی بویرخبر تنها منتشر کننده این یادداشت بوده است و آمادگی انشار جوابیه در خصوص این یاداشت را از سوی مخاطب مورد نظر را دارد., پایگاه خبری تحلیلی بویرخبر تنها منتشر کننده این یادداشت بوده است و آمادگی انشار جوابیه در خصوص این یاداشت را از سوی مخاطب مورد نظر را دارد.,

انتهای پیام/د

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه