اخبار داغ

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس؛

اظهارات مولوی عبدالحمید درباره مردم زلزله زده کرمانشاه غیرمنطقی و غیرعقلانی است

اظهارات مولوی عبدالحمید درباره مردم زلزله زده کرمانشاه غیرمنطقی و غیرعقلانی است
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات اخیر مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان درباره گناهکار بودن مردم زلزله زده کرمانشاه، غیرمنطقی، غیرکارشناسی و غیرعقلانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، در اعتراض به اظهارات اخیر مولوی عبدالحمید درباره مردم زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: اظهارات اخیر مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان درباره گناهکار بودن مردم زلزله زده کرمانشاه، غیرمنطقی، غیرکارشناسی و غیرعقلانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: در یک چنین شرایطی، همه ما موظفیم از هموطنان زلزله زده کرمانشاهی خود که کودکانشان را به خاطر اینکه در سرما یخ نزنند در داخل پلاستیک نگهداری می کنند دلجویی و اشک یتیمانشان را پاک کنیم و دست آسیب دیده و نیازمندی را بگیریم.

,

حسینی کیا ادامه داد: نه اینکه با بیان اظهارات نابخردانه، آن هم از زبان کسی که خودش را در حد یک امام جماعت می داند، باعث جریحه دار شدن احساسات مردم ولایت مدار و اصیل کرمانشاه شویم. اما متاسفانه این حرف زده شده و باعث رنجش مردم این مرز و بوم شده است.

,

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان داشت: به خصوص آن که مردم غیور کرمانشاه یک بار در جنگ دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کرده و عزیزان و خانمان خود را از دست داده اند.

,

وی تصریح کرد: پس اگر قرار باشد که هر کسی خانمان خود را از دست می دهد و دچار آوارگی می شود، بگوییم که او گناهکار است، جنگ که دیگر گناه مردم کرمانشاه نبود که همه چیز خود را در آن از دست داده و حدود ده هزار شهید تقدیم نظام انقلاب اسلامی کردند. لذا این با آن منطق آقای مولوی منطبق و همراه نیست.

,

حسینی کیا یادآور شد: تاسف بارتر آن که در منطقه خود جناب آقای مولوی عبدالحمید، مردم بی گناه را به رگبار بسته و سر بریده و شهید می کنند! به راستی این به خاطر کدامین گناه است؟!

,

وی ابراز داشت: لذا این سخنان آقای مولوی عبدالحمید بدون منطق و استدلال محکم قرآنی و دینی و در یک کلام حرف بی ربطی است که قطعا یک انسان عاقل چنین حرفهایی را بر زبان نمی آورد.

,

نماینده مردم سنقروکلیایی در پایان خاطرنشان کرد: بنده شخصا به خاطر حرف های نابخردانه ایشان از مردم ایران و به خصوص عزیزان کرمانشاهی عذرخواهی می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه