اخبار داغ

دیدار کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهیدرجایی نکا با امام جمعه شهرستان

دیدار کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهیدرجایی نکا با امام جمعه شهرستان
کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهیدرجایی نکا با امام جمعه شهرستان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از نکا آنلاین  از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی نکا ، کارکنان این مرکز با امام جمعه شهرستان نکا حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدی لائینی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, نکا آنلاین , نکا آنلاین , نکا آنلاین,

 

,

در این دیدار ابتدا جناب آقای مسلم رضایی ریاست مرکز گزارشی از ماهیت وجودی مراکز آموزش های فنی و حرفه ای ، اهداف و برنامه های سازمان و عملکرد 5 ماهه اول سال 93 را بیان داشت و گفت این مرکز با دارا بودن 5 کارگاه و 21حرفه آموزشی و 37 آموزشگاه آزاد فعال 141 نفر در بخش دولتی و 556 نفر در بخش خصوصی آموزش داده است.

,

 

,

وی سپس به راه اندازی سایت مرکز آموزش فنی و حرفه ای نکا در هفته ملی مهارت و اهمیت درآمد زائی و تبصره 75 اشاره کردند و اذعان داشت در این راستا قراردادهایی با نیروگاه شهیدسلیمی ، بخشداری مرکزی و اتحادیه تاکسیرانی و شهرداری نکا منعقد شده است.

,

 

,

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدی لائینی امام جمعه محترم شهرستان نکا ، آموزش را یکی از عرصه های خدمت به مردم دانسته و آموزش نظری و مهارتی را لازم و ملزوم یکدیگر دانسته و افزود تربیت افراد باید چند بعدی بوده و در کنار آموزش های نظری و مهارتی پایبندی به اخلاق و احساس مسئولیت نیز باید در دستور کار باشد.

,

 

,

محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود، مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید کارگاه عملی برای دانشگاه ها باشد همانند بیمارستان هایی که کارگاه عملی برای دانشگاه های علوم پزشکی است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه