اخبار داغ

پخش مستند مسابقه «فرمانده» از آنتن شبکه افق

پخش مستند مسابقه «فرمانده» از آنتن شبکه افق
مستند مسابقه‌ای «فرمانده» در 10 قسمت 52 دقیقه‌ای از شبکه افق سیما روی آنتن می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، این مجموعه در قالب ریالیتی شو(reality-show) یا همان چیزی که از آن به عنوان واقع نمایش یاد می‌شود تولید شده است. اگرچه در قالب واقع نمایش افراد، مکان‌ها و موقعیت ها در ذهن سازندگان اثر طراحی شده اما واکنش شرکت کننده این مسابقه به قدری آزاد و غیرقابل پیش بینی است که حتی می تواند ادامه مسابقه را تحت الشعاع قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , reality-show,

 

,

برپایه این گزارش، قالب برنامه اینگونه است که 12 نفر از جوانان در دو گروه 6 نفری تقسیم شده و رقابت می کنند. دوربین و دستیاران فرمانده چشمان فرمانده اند که فقط طول مسابقه را رصد نمی کنند بلکه همیشه و همه جا شرکت کنندگان را زیر نظر دارند. مسابقه‌دهندگان و شخصیت خاص هر کدام مورد توجه قرار می‌گیرد و بیننده تشویق می‌شود سرانجام هر شرکت‌کننده را در موقعیت‌های مختلف دنبال کند.

,

 

,

این گزارش می افزاید: در این مسابقه مستند، سردار علی مسجدیان از فرماندهان دفاع مقدس، به عنوان فرمانده، عملکرد شرکت‌کنندگان را با کمک دستیارانش قضاوت می کند. ساز و کار مسابقه اینگونه است که در هر قسمت، گروهی که موفقیت کمتری کسب کرده است، پس از مشورت یک نفر را به فرمانده پیشنهاد می‌کنند تا از گردونه مسابقه خارج شود.  بنابراین در هر مرحله یک نفر از گروه بازنده حذف می شود. البته در بخش‌هایی که شمار افراد گروه‌ها تفاوت فاحش پیدا کند، بنا بر نظر فرمانده، افرادی از گروه برنده به گروه دیگر نیز منتقل می‌شوند.

, . ,

 

,

گفتنی است: محل اصلی تولید این تولید برنامه، پادگان سید الشهدا (ع) در کنار پارک جنگلی بوجاق زیباکنار است. بخش‌هایی از آن نیز در شهر، روستا و حتی جنگل های استان گیلان تصویربرداری شده است. جذب دانش‌آموزان در دو شهر مختلف و ارائه برنامه‌های فرهنگی برای آنها، مسابقه پینت بال در دل جنگل، مسابقه رالی در دشت و کوه، آشپزی برای سربازان پادگان آموزشی، گذر از میدان موانع نظامی، ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی به ساکنان دو روستا و ساخت کلیپ، تلفیقی از فعالیت های نظامی و اجتماعی است که انتظار می رود نفر برگزیده از عهده همه آنها بربیاید.

,

 

,

«فرمانده» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به کارگردانی حامد شکیبانیا و حسام اسلامی پنجشنبه ها ساعت 20 و تکرار آن سه شنبه ها ساعت 20 از شبکه افق سیما پخش می شود.

,

 

,

علاقه‌مندان به زودی با مراجعه به پایگاه اینترنتی برنامه فرمانده می توانند ضمن کسب اطلاعات بیشتر، آمادگی خود را جهت شرکت در این مستند ـ مسابقه اعلام می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه