اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

پیروزی انصارالله بر نفوذی ها دست عربستان و حامیان غربی را برای تاثیر در یمن خالی کرد

پیروزی انصارالله بر نفوذی ها دست عربستان و حامیان غربی را برای تاثیر در یمن خالی کرد
قنادباشی گفت: نه تنها عربستان، امارات و حامیان غربی آنها در برپایی کودتا دچار شکست شدند بلکه عناصر نفوذی را هم که به آنها امید بسته بودند، از دست دادند و الان دستشان برای تاثیر گذاری در یمن خالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان با اشاره به تحولات اخیر منطقه و شکست اخیر توطئه بزرگ نفوذی ها در یمن گفت: مجموعه تحولاتی که در منطقه رخ می دهد بیانگر پیروزی و موفقیت جدی، چشمگیر و شگفت انگیز کشورهای محور مقاومت و شکست و اضمحلال جریان ارتجاع، تکفیر و دولت های وابسته به غرب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان,

سرفصل جدیدی در روند تحولات منطقه آغاز شده است

, سرفصل جدیدی در روند تحولات منطقه آغاز شده است,

این کارشناس مسائل سیاسی منطقه با بیان اینکه این اتفاقات نشان دهنده این است که سرفصل جدیدی در روند تحولات منطقه آغاز شده است، ابراز کرد: در سوریه و عراق داعش شکست خورده و مجموع سیاست های 6 سال گذشته مثلث عربی، غربی، عبری برای تقویت و گسترش دامنه تکفیری با شکست کامل روبه رو شد.

,

وی اذعان داشت: درحال حاضر کشورهای محور مقاومت در مسیر همکاری و گسترش روابط با یکدیگر گام برمی دارند و درصدد تدوین نقشه راهی برای آینده همکاری های بیشتر بین کشورهای محور مقاومت هستند.

,

توقف سیاست مداخله جویانه عناصر نفوذی در یمن توسط انصارالله

, توقف سیاست مداخله جویانه عناصر نفوذی در یمن توسط انصارالله,

قنادباشی عنوان کرد: در همین حال در یمن پیروزی های بسیار چشمگیری نصیب انصارالله شده که موفق شده است توطئه پیچیده بسیار بزرگی را که درقالب کودتا درحال انجام بود، شکست دهد و درواقع سیاست های مداخله جویانه ای که توسط عناصر نفوذی در یمن درحال اجرا بود، متوقف کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: آنچه که در قالب یک اغتشاش خونین در یمن اتفاق افتاد، در واقع اقدامی بود که مجری آن عناصری از حزب کنگره ملی به سرکردگی علی عبدالله صالح و دستور دهنده و بانی آن، عربستان و امارات بودند که قصد داشتند اهدافی را که نتوانستند طی دوسال و نه ماه جنگ به دست آورند، از طریق کودتا به آن دست پیدا کنند و انصارالله را از صحنه سیاسی و نظامی یمن حذف کنند.

,

اقدام خردمندانه انصارلله توطئه نفوذی ها را درنطفه خفه کرد

, اقدام خردمندانه انصارلله توطئه نفوذی ها را درنطفه خفه کرد,

وی اظهار داشت: در مقابل، انصارالله هوشمندانه و خردمندانه تمهیداتی به کار برد و این توطئه را در نطفه خفه کرد به طوری که سبب شد علی عبدالله صالح که محورکودتا بود، از صحنه صنعا فرار کرده و در حال فرار مورد هدف تیراندازی های افراد ناشناس قرار گیرد که گفته می شود عناصری از عربستان یا امارات، برای از بین بردن شواهد و اسناد مربوط به کودتا اورا به قتل رساندند تا شواهد مربوط به کودتا در اختیار انصارالله قرار نگیرد.

,

قنادباشی تشریح کرد: آنچه در یمن اتفاق افتاد به معنی سیطره قدرتمندانه انصارالله به کمک مردم یمن است و در واقع تحقق رویدادی است که رهبر حوثی ها و جنبش انصارالله از آن به عنوان شکست توطئه بزرگ یاد کرده و روزی که چنین اتفاقی افتاده، روزی استثنایی در تاریخ یمن شمرده اند.

,

تحولات منطقه بیانگر پیروزی چشمگیر و شگفت انگیز محور مقاومت است

, تحولات منطقه بیانگر پیروزی چشمگیر و شگفت انگیز محور مقاومت است,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نه تنها عربستان، امارات و حامیان غربی آنها در برپایی کودتا دچار شکست شدند بلکه عناصر نفوذی را هم که به آنها امید بسته بودند، از دست دادند و الان دستشان برای تاثیر گذاری در یمن خالی است؛ لذا به بمباران اهدافی در یمن همچنان ادامه می دهند.

,

قنادباشی خاطرنشان کرد: به هرحال مجموعه تحولات منطقه نشان دهنده موفقیت و پیروزی کشورهای محور مقاومت و شکست کشورهای ارتجاع و حامیان آنهاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه