اخبار داغ

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان:

عده ای بخاطر ملاحظات سیاسی حاضر به مبارزه با جنگ نرم دشمن نیستند

عده ای بخاطر ملاحظات سیاسی حاضر به مبارزه با جنگ نرم دشمن نیستند
معاون عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان، مبارزه با جنگ نرم را وظیفه همه دانست و گفت: امروزه خیلی ها به خاطر ملاحظات سیاسی حاضر نیستند باجنگ نرمی که دشمن به راه انداخته مبارزه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین احمد ربانی نژاد در نشست توانمند سازی مدیران مدارس رودبار در مواجه با جنگ نرم که به همت بسیج فرهنگیان در کانون حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به خصوصیات اخلاقی ایشان اشاره کرد و گفت: حضرت رسول اکرم(ص) بهترین الگوی اخلاقی در زمینه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر,

وی درادامه جنگ نرم را از توطئه های دشمنان دانست و گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن٬ تدبر در قرآن و آشنایی با مفاهیم آن است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، با اشاره به اهمیت قرائت قرآن و عمل به دستورات آن، افزود: امروزه متاسفانه بسیاری از مدیران حتی باتحصیلات عالیه قرآن خواندن بلد نیستند و این بزرگترین آفت است.

,

حجت الاسلام ربانی نژاد، بیان داشت: خط ومشی مبارزه با جنگ نرم رو سال های قبل امام خامنه ای عزیز مشخص کردند اما به آن توجه نشد.

,

وی مبارزه با جنگ نرم را وظیفه همه دانست و تصریح کرد: امروزه خیلی ها به خاطر ملاحظات سیاسی حاضر نیستند  باجنگ نرمی که دشمن به راه انداخته مبارزه کنند.

,

, , ,

, , ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه