اخبار داغ

محمد طیبی، چشم یحیی را گرفت

مدافع جدید تراکتور از قطر می آید

مدافع جدید تراکتور از قطر می آید
کاپیتان ایرانی تیم القطر مد نظر یحیی گل محمدی قرار گرفته و احتمال دارد در نیم فصل دوم پیراهن تراکتورسازی را برتن کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی قبل از پایان نیم فصل اول مذاکراتش با بازیکنان مورد نظر خود را آغاز کرده و تابه حال موفق شده نفراتی را به جمع خود اضافه کند. از این رو تراکتوری ها تا به حال مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان 3 بازیکن ذوب آهن، قائم اسلامی خواه هافبک تیم بادران و امید عالیشاه را به جمع نفرات خود اضافه کردند. آنها همچنین یک گلر برزیلی را نیز زیر نظر دارند که احتمالا طی روزهای آینده شاگرد یحیی گل محمدی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


یکی از پست هایی که تراکتورسازی در آن به جذب بازیکن توانمند نیاز دارد، مدافع وسط است. با توجه به اینکه هادی محمدی در ابتدای فصل رباط پاره کرد و خالد شفیعی نیز همان زمان از این تیم رفت، حالا یحیی گل محمدی قصد دارد یک مدافع وسط خوب را به جمع تیمش اضافه کند.

,
,


در این محمد طیبی مدافع سابق تیم استقلال خوزستان که در ابتدای فصل بعد از عقد قرارداد با پارس جنوبی جم راهی قطر شد و پیراهن تیم القطر را برتن کرد، مد نظر یحیی گل محمدی است. طیبی اگرچه با القطر قرارداد دارد؛ اما در این تیم روزهای چندان خوبی را سپری نکرد و بدش نمی آید برای ادامه فوتبالش به ایران برگردد.

,
,


مسئولان تراکتورسازی از چند روز قبل با طیبی وارد مذاکره شده اند و احتمال اینکه کاپیتان تیم القطر طی روزهای آینده با تیم تبریزی به توافق برسد، کم نیست.

,
,


باید منتظر ماند و دید ادامه مذاکرات مسئولان تیم تبریزی با طیبی چطور پیش می رود و او می تواند رضایت باشگاه قطری را برای بازگشت به فوتبال ایران بگیرد یا خیر.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه