اخبار داغ

اوباما همچنان در صدر توئیتر

اوباما همچنان در صدر توئیتر
در حالی که باراک اوباما کمتر از یکسال است از کاخ سفید خارج شده است اما همچنان فرمانده کل قوای توئیت است! براساس لیست توئیتر، چهل و چهارمین رئیس‌جمهوری آمریکا بیشترین توئیت پسندیده شده در ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نوشته روزنامه دیلی میل، پست باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در واکنش به راهپیمایی‌های برتری‌طلبان سفیدپوست در شارلوتزویل در تابستان امسال بیشترین "لایک" را گرفت. این پست پیامی از نلسون ماندلا، رهبر ضد آپارتاید به همراه تصویری از کودکانی با سه نژاد مختلف بود. در این پیام نوشته شده بود: "هیچکس با ذهنیت تنفر از فرد دیگری به دلیل رنگ پوست او، سابقه او و یا دین او متولد نشده است."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اوباما همچنین سه مطلب از ۹ مطلب مهم بازنشر شده در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داد، در حالی که جانشین او در هیچکدام از این لیست‌ها نبود. در حقیقت ترامپ نزدیک به رده بهترین‌ها هم نبود.

,

یکی از توئیت‌های او که بیشترین لایک را در ۲۰۱۷ داشت، مربوط به پستی درباره کره‌شمالی بود که ماه گذشته ۶۱۷ هزار و ۱۳۲ بار مورد پسند قرار گرفت. در همین حال یکی از محبوب‌ترین تصاویر ترامپ در توئیتر بیش از ۴ میلیون بار لایک گرفت. بیشترین توئیت بازنشر شده ترامپ ویدیویی مربوط به دعوای او با سی‌ان‌ان بود که ۳۶۳ هزار و ۴۷۷ بار بازنشر شد؛ در حالی که بیشترین توئیت‌ بازنشر شده اوباما بیش از ۱.۷ میلیون بار بازنشر شد.

,

شبکه اجتماعی توئیتر تنها سه مورد از توئیت‌ها با بیشترین لایک‌های ۲۰۱۷ و ۹ مورد از پست‌هایی که بیشترین بازنشر را داشته، منتشر کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه