اخبار داغ

قهرمان جهانی که به فراموشی سپرده شد

قهرمان جهانی که به فراموشی سپرده شد
دارنده مدال طلای جهان و کاپیتان سابق جوانان تیم ملی کاراته که روزگاری نام و آوازه اش لرزه بر اندام حریفان داخلی و خارجی می انداخت اکنون فراموش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس  کم نیستند نام آورانی که برای اعتلای نام ورزش شهرستان گناوه و خوش حالی مردم این دیار متحمل طاقت فرساترین مشکلات و کمبودهای زیرساختی ورزشی و گاهی هم بی مهری مسئولان شدند در این مصاحبه سعی برآن داریم تا با یکی از جوانان خوش نام و مستعد گناوه ای دارنده مدال های رنگارنگ کشوری وجهانی که با بی مهری تمام به دست فراموشی سپرده شده است بیشتر آشنا شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس  ,

لطفا  خودتان را معرفی نمایید؟

, لطفا  خودتان را معرفی نمایید؟,

امید حسین پور فرزند محمود متولد سال 1371شهرستان گناوه که از سال 1380 در ورزش کاراته آغاز به فعالیت نمودم و افتخار کاپیتانی تیم ملی جوانان کاراته جمهوری اسلامی ایران را نیز دارا هستم.

,

لطفاسوابق و روزومه خود را طی فعالیت دراین رشته ورزشی بیان نمایید؟ 

, لطفاسوابق و روزومه خود را طی فعالیت دراین رشته ورزشی بیان نمایید؟ ,

حاصل کار بنده از حضور درمیادین مختلف بین المللی کسب  مدال طلای نوجوانان جهان در سال 85 وطلای مسابقات کاپ آزاد کشور اوکراین درسال86 و  طلای جوانان جهان در سال88 و قهرمانی آسیا در سال 89 و مدال برنز مسابقات چهارجانبه یونان است.

,

به چه دلیل میادین ورزشی را رها کردید؟

, به چه دلیل میادین ورزشی را رها کردید؟,

مهمترین دلیل گریبانگیر شدن به بی انگیزگی بعد از چند سال فعالیت در این رشته بود متاسفانه افرادی در رشته ما متولی شدند که هیچ احترامی برای ورزشکار قائل نبودند و بنده بعد از قهرمانی های متعدد هیچ امتیازی دریافت نکردم و عملا به حال خود رها شدم، با باند بازی هایی که اتفاق می افتاد زحمات ما ارزش نداشت مدت ها به علت بیماری توانایی بیرون آمدن از خانه را نداشتم.

,

آیا در این مدت کسی از شما حمایت و یا دلجویی کرد؟

, آیا در این مدت کسی از شما حمایت و یا دلجویی کرد؟,

جز آقایان سلیمانی وکتیرایی که در ادوارگذشته سرمربی تیم ملی بودند متاسفانه کسی جویای احوالم نشد.

,

در حال حاضر مخارج زندگی شما چگونه تامین می شود؟

, در حال حاضر مخارج زندگی شما چگونه تامین می شود؟,

جز حمایت های پدر و خانواده در واقع هیچ منبع درآمدی ندارم.

,

آقای حسین پور اگر در پایان صحبتی دارید بفرمایید؟

, آقای حسین پور اگر در پایان صحبتی دارید بفرمایید؟,

با اینکه مدت ها با بیماری خون ریزی معده دست و پنجه نرم میکنم و هیچ گونه حمایتی ازجانب نهاد و یا شخصی نشده ام ان شاالله در صورت بهبودی کامل به میادین ورزشی بازخواهم گشت تا بتوانم ضمن مثمرثمربودن برای جوانان شهرم، موجبات خوشحالی ومسرت مردمان دیارم باشم.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه