اخبار داغ

محسن رضایی:

مسلمانان جهان راهی جز قیام علیه آمریکا و اسراییل ندارند

مسلمانان جهان راهی جز قیام علیه آمریکا و اسراییل ندارند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بلایی که بر سر شاه ایران و صدام حسین آمد در آینده بر سر حکام سعودی خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش «عمل در سایه وحدت» که در تالار وحدت شهرستان قشم با حضور علمای اهل سنت و شیعه برگزار شد، در واکنش به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و حمایت آمریکا از این توطئه گفت: مسلمانان جهان راهی جز قیام علیه آمریکا و اسراییل ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:غرب خواستار بردگی جهان اسلام هستند؛ البته از دست نشاندگان و نوکرهای خود هم دفاع نمی‌کنند و نسبت به آنها بی‌وفایند. بلایی که بر سر شاه ایران و صدام حسین آمده و در آینده بر سر حکام سعودی خواهد آمد، گواه همین موضوع است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تحلیل وضع موجود در منطقه گفت: اقدام ترامپ نسبت به فلسطین در روز میلاد پیامبر اسلام، معنایی جز تحقیر و اهانت به مسلمانان جهان نداشت و البته موضع گیری کشورهای اروپایی هم مکمل رفتار ترامپ است.

رضایی با تاکید بر اینکه رفتار ترامپ نمونه روشنی از انتقام جویی و کینه توزی غرب علیه جهان اسلام است افزود: جنگ‌های خونینی که در منطقه از طریق صدام و رژیم صهیونیستی شکل گرفته، بدون برنامه ریزی نبوده و به منظور انتقام جویی از ملت‌های مسلمان روی داده است. آنها دشمن اصلی اسلام و به دنبال آنند که مبادا تمدن بزرگ اسلامی دوباره در جهان شکل بگیرد.
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه