اخبار داغ

سارق مسلح خودرو در منوجان خلع سلاح شد

سارق مسلح خودرو در منوجان خلع سلاح شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان منوجان گفت: سارق مسلح خودرو که پس از سرقت در منوجان متواری و در خوزستان مخفی شده بود با تلاش ماموران انتظامی منوجان دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از مینوجهان ؛رضا محمدحسنی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان منوجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور دو سارق مسلح خودرو در یکی از مناطق مسکونی منوجان موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: سارقان که قصد سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پرادوی یکی از اهالی مرکز این شهرستان را داشتند به محض حضور پلیس متواری شدند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان منوجان بیان کرد: ماموران انتظامی با بررسی صحنه جرم و آثار به جا مانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از یک هفته سرنخی از عامل اصلی سرقت در خوزستان پیدا کرده و با نیابت قضایی و همراهی پلیس این شهرستان محل اختفای وی را شناسایی کردند.

,

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و خودروی او را توقیف کردند.

,

محمد حسنی گفت: در بازرسی از این محل یک قبضه سلاح ممنوعه به کار رفته در صحنه جرم به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان منوجان عنوان کرد: متهم پس از انتقال به شهرستان منوجان مورد شناسایی شاکی قرار گرفت و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه