اخبار داغ

شهردار کمیجان تاکید کرد؛

اهمیت نقش خانواده و زنان در توسعه شهری پایدار/انتخاب مشاور امور بانوان اولویت برنامه‌های مدیریت شهری

اهمیت نقش خانواده و زنان در توسعه شهری پایدار/انتخاب مشاور امور بانوان اولویت برنامه‌های مدیریت شهری
شهردار کمیجان بر اهمیت نقش خانواده و زنان در توسعه شهری پایدار تاکید کرد و گفت: می توانیم با کمک گرفتن از اندیشه و تفکرات این قشر از جامعه و حضور در برنامه های مدیریت شهری، تحولی اساسی در این شهرستان ایجاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرادی شهردار کمیجان در گفتگو با خبرنگار  سلام کمیجان؛ با تاکید بر نقش خانواده و زنان در توسعه پایدار شهری گفت: در توسعه پایدار شهری خانواده و زنان نقش اثرگذاری دارند. اسلام در چارچوب موازین شرعی هیچ فعالیت اجتماعی را برای این قشر از جامعه محدود نکرده است و آنان می تواند در یک جامعه اسلامی هم‌پای مردان مراحل کمال را بپیمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

مرادی افزود: برنامه کاری شهرداری برای رسیدن به توسعه پایدار متوازن در شهر بر پایه فرهنگ تدوین شده است و بانوان سهمی مناسب، با نسبت جمعیتی خود در این برنامه دارند.

,

وی استعداد و توانمندی بانوان کمیجانی را بی‌نظیر برشمرد و گفت: می توانیم با کمک گرفتن از اندیشه و تفکرات این قشر از جامعه و حضور در برنامه های مدیریت شهری تحولی اساسی در شهرستان ایجاد کنیم.

,

شهردار کمیجان تصریح کرد: در اولین گام در حوزه زنان، جلسه ای با بانوان فرهیخته شهرستان کمیجان برای شناخت توانمندی ها و استعداد آنان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی برگزار شد.

,

مرادی انتخاب مشاور خانم در مدیریت شهرداری را یکی از اولویت های برنامه های توسعه پایدار شهری دانست و گفت: در راستای جلب مشارکت حداکثری بانوان در توسعه همه‌جانبه شهرستان و حضور موثر آنان در عرصه مدیریت شهری که نیاز به تشریک مساعی و استفاده از توان متخصصان زن دارد، انتخاب مشاور امور بانوان را در دستور کار شهردار قرار دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: پس از انتخاب مشاور خانم و شناخت توانمندی های زنان شهرستان، جشنواره ای از فعالیت های بانوان در راستای افزایش استعداد و توانمندی‌های بانوان شهرستان تا پایان سال برگزار می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه