اخبار داغ

کارشناس خاورمیانه:

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نقشه ای از قبل طراحی شده بود/حماقت تاریخی ترامپ مسلمانان را برای آزادسازی قدس متحدتر کرد

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نقشه ای از قبل طراحی شده بود/حماقت تاریخی ترامپ مسلمانان را برای آزادسازی قدس متحدتر کرد
کارشناس خاورمیانه گفت:اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل توسط ترامپ یک نقشه از قبل طراحی شده عبری، عبری و غربی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ثاقبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل توسط ترامپ یک نقشه از قبل طراحی شده عبری، عبری و غربی است، اظهار کرد: حماقت تاریخی و اشتباه استراتژیکی رئیس جمهور آمریکا که به نام آمریکا تمام می شود در این برهه کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل مشخص کرد که آمریکا غیر قابل اعتماد است و آمریکا نمی تواند میانجی باشد، ابراز کرد:آمریکا فقط منافع اسرائیل را تامین می کند و دشمن اسلام و مسلمین و فلسطین است.

,

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه در این اقدام آمریکا نه تنها مسلمانان بلکه سایر ادیان همه به شکلی عمل ترامپ را محکوم کردند و هیچ کشوری در جهان حاضر نشد دنباله رو ترامپ باشد، عنوان داشت: در پشت پرده کشورهایی نیز که حافظ منافع اسرائیل هستند مانند عربستان و بحرین و غیره از اقدام ترامپ حمایت کردند.

,

ثاقبی به تحلیل سید حسن نصرالله در راستای انتقال پایتخت اسرائیل به قدس اشاره کرد و افزود: سه مثلث شوم جهان (اسرائیل،آمریکا و عربستان) سعی در عادی سازی این جریان دارند تا فلسطین به فراموشی سپرده شود.

,

ترامپ در انتقال پایتخت اسرائیل به قدس اشتباه بزرگی را مرتکب شده است

,

وی با بیان اینکه اعراب در عربستان خلاصه نمی شود و امروز الازهر که یک مرکز علمی و اسلامی است شدیداً با اقدام ترامپ مخالفت کرده و کالاهای آمریکایی را تحریم کرده است،تصریح کرد: کشورهایی مانند مالزی و اندونزی نیروهای خود را برای آزاد سازی قدس شریف آمده کرده است.

,

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه امروزه قدرت جبهه مقاومت خیلی بیشتر شده و منسجم تر و متحهد تر از قبل شده است ،ادامه داد: ترامپ در انتقال پایتخت اسرائیل به قدس اشتباه بزرگی را مرتکب شده و وحدت و انسجام جبهه مقاومت این را نشان می دهد که قدس پایتخت اسرائیل نخواهد شد.

,

ثاقبی با بیان اینکه کشورهایی که می خواستند با حضور داعش و گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه فلسطین را به فراموشی بسپارند دوباره احیا شده و انتفاضه جدیدی را شروع کرده اند، اضافه کرد: ملت فلسطین با دست خالی در حال مبارزه با نیروهای رژیم کودک کش اسرائیل برای حفظ ارزش های اسلامی و قدس شریف هستند.

,

وی با اشاره به اینکه انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف توطئه بزرگی است ، خاطرنشان ساخت: دشمنان با این اقدام خود سعی دارند تنش بزرگی در منطقه ایجاد کنند که سودی برای آنها نخواهد داشت.

,

کارشناس خاورمیانه در پایان تاکید کرد: کشورهای جهان اسلام و مسلمانان باهم متحد شده و جلوی توطعه را خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه