اخبار داغ

فوری؛

جلادی جاده های چهارمحال و بختیاری!/ بیش از ۱۰ کشته و زخمی در حادثه تصادف محور شلمزار شهرکرد

جلادی جاده های چهارمحال و بختیاری!/ بیش از ۱۰ کشته و زخمی در حادثه تصادف محور شلمزار شهرکرد
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در تصادف مینی بوس با پژو آردی در محور شهرکرد به شلمزار و مقابل روستای شمس آباد که عصر امروز رخ داد پنج نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم جان باختند و پنج نفر راهی بیمارستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رحمت‌الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در تصادف مینی بوس با پژو آردی در محور شهرکرد به شلمزار و مقابل روستای شمس آباد که عصر امروز رخ داد پنج نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم جان باختند.

وی ادامه داد: یکی از سرنشینان سواری پژو و چهار نفر از سرنشینان مینی بوس مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان کاشانی شهرکردمنتقل شدند.

نجفی علت حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو آردی عنوان و بیان داشت: متاسفانه بی‌احتیاطی راننده این خودروی سواری، منجر به کشته شدن پدر، مادر، یک پسر و دو دختر از یک خانواده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

, ,

فرامرز شاهین مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز  افزود: این حادثه رانندگی بین یکدستگاه خودرو مینی بوس و سواری پژو در جاده شهرکرد به شمس آباد در این استان اتفاق افتاد.

وی گفت: در این حادثه رانندگی ۵ نفر از اعضای یک خانواده در دم جان باختند که سه تن از جان باختگان کودک بودند.

شاهین افزود: ۵ دستگاه آمبولانس همراه با کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و ۴ مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

 

,


 

, ,
,

 

,

به گزارش جهانبین نیوز، مسئولان استان چهار محال و بختیاری و شهرستان کیار هنوز باورتان نشده است جاده شلمزار شهرکرد قتلگاه است؟

چند سال دیگر باید بگذرد؟ چند نفر دیگر باید کشته شود؟ چند خانواده دیگر باید داغدار، مصیبت دیده خسارت زده شوند تا باورتان شود؟

چند سال باید طول بکشد تا شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان ۴خطه شود؟ ۵سال؟ ۱۰سال؟ یا نهضت همچنان ادامه دارد؟

می دانید کشته های جاده چه کسانی هستند؟
بهترین افراد جامعه، کسانی که نان آور خانه ها هستند، دانشجو هستند و قرار است آینده کشور بدستشان سپرده شود، معلم هستند و نسل آینده کشورمان را تربیت می کنند، راننده هستند و از صبح تا شب پشت فرمان در پی یک لقمه نان هستند

مسئول محترم تا کی می خواهید بهانه تان نبود بودجه باشد؟ روحیه جهادی و بسیجی تان را چه شده است؟ باور کنیم مردم دیگر با اسب و قاطر و خر جابجا نمی شوند، خودروهای تندرو امروز وظیفه حمل بار و جابجایی مردم را بر عهده دارند پس باید جاده هایمان متناسب با ماشین هایمان باشند.

آنچه در صحنه تصادف می بینیم یک روی سکه است و روی دیگر آن مسائل بعد از تصادفات است، معلولیت ها، یتیم شدن کودکان، بیوه شدن زنان جوان، زندانی شدن کسانی که شاید فقط یک اشتباه کوچکشان منجر به تصادف شده باشد و......

مسئولان محترم تا بیش از این سرمایه هایمان را از دست نداده ایم کاری کنید.

انتهای پیام /

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه