اخبار داغ

اعزام ۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان درمیان به عتبات عالیات

اعزام ۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان درمیان به عتبات عالیات
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان درمیان گفت: ابتدای سال جاری تا کنون 62 نفر از خواهران مددجوی کمیته امداد شهرستان درمیان به عتبات عالیات اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  وحدت درمیان، شهرستان مرزی درمیان از جمله شهرستانهای محروم خراسان جنوبی است که جمعیت بالایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

 

,

شهرستان درمیان به واسطه خشکسالی و محرومیت هایی که دارد مردمش از نظر وضعیت مالی در مضیقه هستند.

,

 

,

مردم شهرستان درمیان بسیار متدین، مذهبی و ارادت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت دارند.

,

 

,

, ,

روستاهای زیادی در ایام محرم و صفر برنامه عزاداری داشته و بانوان شهرستان درمیان هم در زمینه بافت فرش برای عتبات عالیات پیشتاز هستند و  اگر نتوانند به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند از طریق بافت فرش برای عتبات علاقه خود را ابراز کرده و و آرزوهای و حرف دلشان را به تار و پودهای فرش گره می‌زنند.

,

 

,

مدتی شده است در خراسان جنوبی کمیته امداد امام خمینی (ره) با همت خیران برای اعزام مدد جویان تحت حمایت این نهاد جهت اعزام به عتبات عالیات اقدام کرده است  در شهرستان درمیان هم از ابتدای سال جاری تا کنون در دونوبت بانوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به عتبات اعزام شده اند.

,

 

,

, ,

احمد بصیری پور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان درمیان در گفتگو با وحدت درمیاناظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان درمیان بانوان تحت حمایت این نهاد در دو مرحله به عتبات عالیات اعزام شده اند.

, وحدت درمیان,

 

,

وی افزود: با توجه به هزینه های بالا برای  مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امکان ندارد به عتبات عالیات سفر کنند از این روی کمیته امداد امام خمینی (ره) 50 درصد هزینه سفر عتبات مددجویان را پرداخت کرده  و 50 درصد دیگر را خیران، فرزندان و خود مددجو پرداخت می‌کند.

,

 

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان درمیان گفت:  ابتدای سال جاری تا کنون 62 نفر از خواهران مددجوی کمیته امداد شهرستان درمیان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

,

 

,

, ,

بصیری پور عنوان کرد: دومین کاروان که 40 نفر از خواهران مدد جوی کمیته امداد شهرستان درمیان بودند روز گذشته در قالب یک دستگاه اتوبوس به عتبات عالیات اعزام شدند.

,

 

,

وی اذعان کرد: این بزرگواران در سفر هفت روزه خود حرمین ائمه را در شهرهای  نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در کشور عراق زیارت خواهند کرد.

,

 

,

وی یاد آور شد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون کاروان های شوق زیارت برای اعزام خواهران به مشهد مقدس هم از شهرستان درمیان اقدام کرده  که تا کنون 573 نفر مددجو به اردوهای شوق زیارت اعزام شده اند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه