اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج طلاب قزوین:

ترویج سبک زندگی اسلامی اولویت رسانه‌ها قرار گیرد

ترویج سبک زندگی اسلامی اولویت رسانه‌ها قرار گیرد
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: باید در راستای مقابه با هجمه ها، ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی در دستور کار متولیان فرهنگی و رسانه‌ها قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگاه آبیک، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین پیش از ظهر امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین مدرسه علمیه زینبیه آبیک با اشاره به نقش مهم خانواده در جامعه اظهار کرد: با رعایت موازین ارزشی اسلامی زندگی خانوادگی شکوفا می‏ شود و اسلام حقوقی برای اعضای آن مشخص کرده که با مراعات و اجرای آنها، صفا و صمیمیت چون چشمه‏ ای جوشان در خانواده جاری می‏ گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی افزود: تغییر فرهنگ زنان در خانواده به عنوان پایه اصلی خانواده از برنامه‌های مهم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی است، لذا باید در راستای مقابه با هجمه ها، ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی در دستور کار متولیان فرهنگی و رسانه‌ها قرار بگیرد.

,

مصطفایی بر ضرورت حفظ سلامت اخلاقی و روانی جامعه تاکید و ابراز کرد: خانواده نقش بسزایی در تربیت جوانانی مؤمن، انقلابی و توانمند با روحیه جهادی دارد و در سایه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و الگو گرفتن از سیره عملی اهل بیت(ع) می توان شاهد رشد اخلاق و معنویت در جامعه بود.

,

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اسلامی، تصریح کرد: تبلیغ به موقع، مؤثر و هدفمند جلوی رواج آسیب های اجتماعی و اخلاقی را می گیرد و جامعه را در برابر هجمه ها مصون نگه می دارد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نهادینه سازی سبک زندگی اهل بیت(ع) به معنای الگو گرفتن و پیروی از سبک زندگی آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه