اخبار داغ

یادداشت؛

سایت های مجوز دار بدون نظارت!

سایت های مجوز دار بدون نظارت!
شاید برای برخی مسئولان مهم است که وانمود کنند محدودیتی برای کاربران وجود ندارد و سعی کنند عملاً محیط را یک محیط کاملا آزاد جلوه دهند، تا کاربران هر اندازه که می خواهند آپلود و شیر و لود و دانلود انجام دهند. علمای اسلام و طلاب و روحانیت معظم انقلابی به فریاد اسلام برسید و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل نمایید؛ که فرمودند: "مطالبه گری تنها راه نجات کشور است".
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ اَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ اَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الآخِرَهِ (سوره نور آیه 19)؛ قطعا کسانی که دوست دارند فحشاء در میان مؤمنان شیوع پیدا کند، عذاب دردناک دنیا و آخرت برای آنان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ اَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ اَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الآخِرَهِ (سوره نور آیه 19)؛ قطعا کسانی که دوست دارند فحشاء در میان مؤمنان شیوع پیدا کند، عذاب دردناک دنیا و آخرت برای آنان می باشد.,

از صدر اسلام تا کنون دشمن همیشه برای نابودی اسلام، طرح و برنامه های متفاوتی اجرا نموده است. اکثر حربه های شیطانی دشمن در گذشته استفاده از جنگ نظامی، تحریم مواد غذایی و تهدید به قتل بوده، اما وقتی همین دشمن نادان این حربه های کثیف را بر ایران اسلامی تحمیل کرد مانند صدر اسلام به شکست سنگین مبتلا شد. اکنون برای نابودی ایران اسلامی به جنگ نرم (بازی با اعتقادات، فکر و اندیشه نسل جوان) پناه برده اند، و از ابزار های پیشرفته ای استفاده می کنند. یکی از این ابزار ها راه اندازی شبکه های به ظاهر اجتماعی و سایت های مستهجن و ضد دین می باشد. متأسفانه سایت ها و نرم افزارهایی از قبیل آپارات، تی وی پلاس، لنزور، ویسگون و... هم که با مجوز وزارت ارشاد فعالیت می کنند، به دلیل نبودن نظارت قوی و قوانین سختگیرانه، فیلم ها و عکس های مستهجن کثیری را منتشر می کنند تا مخاطبین زیادی را با استفاده از جذابیت های بصری جذب کنند. آیا به راستی نمی دانند که با انتشار اینگونه مطالب، جوانان غیور و انقلابی ما را بی غیرت و گمراه می نمایند؟! اگر می دانند! قطعأ مستحق کلمه خیانت هستند. اما تأسف بارتر اینکه چرا در کشور اسلامی مانند ایران، انتشار اینگونه مطالب ضد دین و اخلاق در سایت ها و نرم افزارهای دارای مجوز، بسیار زیاد شده است؟!! چرا وزارتخانه ها و مسئولان هیچگونه نظارتی بر این سایت ها ندارند؟!! 

,

ترویج و اشاعه ی فحشائی که خداوند سبحان در سوره نور می فرماید: اگر کسانی دوست داشته باشند این عمل صورت بگیرد عذاب دردناک دنیا و آخرت برای آنان است؛ عدم نظارت خائنانه یا جاهلانه وزارت ارشاد، اطلاعات و ارتباطات و دستگاه های ذی ربط مانند پلیس فتا و همچنین کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اینترنتی بر روی سایت های اشتراک گذاری ویدئو و عکس ناشی از چیست؟!! این قبیل سایت ها ضمن اینکه پهنای باند زیادی مصرف می کنند (این خود یکی از دلایلی است که شبکه دلالی پهنای باند داخلی گسترده در کشور وجود دارد و با مدیریت برخی عناصر خائن داخلی در وزارت ارتباطات اداره می شود) از قبل هم این پهنای باند با ISP زد و بند داشته و همچنین بابت یوزرها پول هنگفتی به جیب دلالان واریز می شود.

, ISP,

شاید برای برخی مسئولان مهم است که وانمود کنند محدودیتی برای کاربران وجود ندارد و سعی کنند عملاً محیط را یک محیط کاملا آزاد جلوه دهند، تا کاربران هر اندازه که می خواهند آپلود و شیر و لود و دانلود انجام دهند.(!) فلذا هیچ نظارتی روی محتوایی که بیشتر آنها ضد امنیتی، ضد اخلاقی و ضد دینی است، ندارند. مهم تر اینکه، خودشان نیز با گذاشتن ابزارهای تسهیل کننده مثل رابط کاربری پرسرعت و جذاب و همینطور درگیر کردن کاربران به زدن گروه و هدایت آنان و ایجاد جوی برای جذب علاقمندان و مخاطبین بیشتر، سعی کردند ضمن افزایش کاربران فعال، با بالا رفتن فعالیت این کاربران رتبه سایت خود را بالا ببرند. متاسفانه دولت محترم و دستگاه های مربوطه (وزارت ارتباطات، اطلاعات و ارشاد) هر کدام به دلایلی اجازه می دهند محتوای مجرمانه این سایت ها ضمن اشتراک گذاری و دیده شدن، تاثیرگذاری هم داشته باشند!! که این اگر واقعاً عالمانه باشد قطعاً خائنانه خواهد بود. همچنین تصاویر و عکس های بسیار مستهجن، بدون هیچ برخوردی از سوی مدیران این سایت ها و تذکر یا برخوردی از سوی ارگان های ذی صلاح، در این قبیل سایت ها به اشتراک گذاشته می شود. متأسفانه گاهأ هم شاهد این هستیم که در این سایت ها، فیلم، عکس و کلیپ های مرتبط با گروهک های تروریستی به اشتراک گذاشته می شود که حتی با گزارش دادن به مدیران این سایت ها نیز برداشته نمی شود.

,

این موضوع بسیار حائز اهمیتی است، چرا باید این سایت ها با وصل کردن خود به بعضی از وزارت خانه ها ضمن سوء استفاده، یک حاشیه امن برای خود و یوزر های خاطی ایجاد کنند؟!! آیا در کشور جمهوری اسلامی باید سایت ها اجازه داشته باشند آزادانه تصاویر خصوصی دیگران را به نمایش بگذارند؟! آیا باید ویدئو هایی از خوانندگان هتاک و ضد انقلاب و یا کلیپ های تصویری موزیک از زنان فاسد به راحتی، به اشتراک گذاشته شود؟!

,

علمای اسلام و طلاب و روحانیت معظم انقلابی به فریاد اسلام برسید و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل نمایید؛ که فرمودند: "مطالبه گری تنها راه نجات کشور است". اگر سکوت کنید و روشنگری نکنید به اصل اسلام و انقلاب ضربه ای سهمگین وارد خواهد شد، غیرت و حمیت فرزندان آینده انقلاب از بین خواهد رفت و در آخر هم نوامیس ما را به تاراج خواهند برد. پس بکوشید و در حد توان مطالبه گری و روشنگری کنید تا نقشه های شوم دشمنان اسلام و مسلمین به شکست مبتلا شود. ان شاءالله

,

محمد جواد میرزائی نوش آبادی؛ فعال فضای مجازی

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه