اخبار داغ

واکنش تند نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج به سخنان رییس جمهور:

دشمن خطاب کردن آمریکا بزدلی نیست/چرا برای آنهایی که به آمریکا اعتماد ندارند آرزوی جهنم می‌کنید‌؟!!

دشمن خطاب کردن آمریکا بزدلی نیست/چرا برای آنهایی که به آمریکا اعتماد ندارند آرزوی جهنم می‌کنید‌؟!!
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: چهار اصل آزادی، استقلال، معنویت و عدالت از اصل هایی هستند که هر جوان باید در پی تحقق آن باشد، البته این چهار اصل بدون شریعت اسلام ناب محمدی امکان پذیر نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سایت بسیج دانشجویی، حجت‌الاسلام تویسرکانی در جمع دانشجویان استان قزوین گفت: نابودی نظام های صهیونیستی، کمونیستی و سرمایه داری از آرمان ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی است و سازش با ظالم و ابرقدرتها ظلم بر مظلومین عالم است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کل کشور که در آیین اختتامیه خط امام قزوین سخن می گفت با اشاره به شکل گیری تمدن نوین انقلاب اسلامی گفت: مطالبه گری نخستین گام برای رسیدن به این تمدن است و ما اگر از مطالبه گری هایمان در حوزه های مختلف عقب نشینی کنیم تحقق تمدن اسلامی به تعویق خواهد افتاد.

,

 

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی در ادامه مواردی را که لازمه مطالبه گری است را بیان کرد و  گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری عقلانیت، اجتناب از سیاسی کاری و تکیه نکردن بر اشخاص و دوری از افراط و تفریط از جمله ملزومات این مطالبه گری است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین افزود:چهار اصل آزادی، استقلال، معنویت و عدالت از اصل هایی هستند که هر جوان باید در پی تحقق آن باشد، البته این چهار اصل بدون شریعت اسلام ناب محمدی امکان پذیر نیست.

,

 

,

تویسرکانی ضمن اشاره بر اهمیت عدالت تصریح کرد: گفتمان عدالت یک گفتمان اساسی است و نظام اسلامی به دنبال تحقق این مفهوم بوده و خواهد بود.

,

 

,

وی در ادامه به بیان شاخص های اسلام امریکایی و اسلام ناب محمدی از نگاه امام پرداخت و اسلام داعش و سکولار و وهابیت را از مصادیق اسلام امریکایی دانست و گفت:منظور از اسلام ناب، اسلام پابرهنه‌گان زمین، مستضعفین، عارفان مبارزه جو، پاک طینتان عارف، برائت از مشرکان و اسلام ولایت مطلقه فقیه است.

,

 

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان جنجالی روز گذشته رییس جمهور خطاب به کسانی که می‌گویند عده‌ای در دیپلماسی سیاسی بزدل سیاسی‌اند، خاطرنشان کرد: غیرقابل اعتماد دانستن دشمن عین زیرکی و هوشمندی است؛ چرا برای آن‌هایی که به آمریکا بی  اعتماد هستند آرزوی جهنم می‌کنید، چرا می‌خواهید عده‌ای را به راحتی به جهنم ببرید! همان هایی که شما آنها را بزدل خطاب می کنید عزم خود را برای دفاع از آرمانها در میدان عمل جزم کرده اند.

,

 

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی ادامه داد: کسانی که تا دیروز به بهشت فرستادن مردم را اجباری نمی‌دانستند نباید امروز مردم را خیلی راحت به جهنم بفرستند.

,

 

,

وی افزود: ما این بی اعتمادی را بر اساس بیانات امام خمینی(ره) به دست آورده ایم ،دشمن خطاب کردن آمریکا بزدلی نیست، انقلاب اسلامی به‌دنبال نابودی کاخ سفید و ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه