اخبار داغ

پورمختار در باره مخالفت برخی نمایندگان با طرح اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین گفت:

نمایندگان مخالف معتقد بودند که قبلا قانونی دراین باره وضع شده و احتیاجی به قانون گذاری دوباره نیست

نمایندگان مخالف معتقد بودند که قبلا قانونی دراین باره وضع شده و احتیاجی به قانون گذاری دوباره نیست
پورمختار دلیل مخالفت برخی نمایندگان مجلس با طرح اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین را وجود قانون حمایت از انتفاضه می داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگاربهارانه، در پی اقدام رئیس جمهور امریکا در مورد انتقال پایتخت رژیم صهیونستی به بیت المقدس ، طرح اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین در مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شد و با187 رای موافق، 9 رای ممتنع و 15 رای مخالف به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

این در حالی است که پیش بینی می شد، این طرح بدون رای مخالف به تصویب برسد. در این باره با محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ گفتگویی داشتیم.

,

پورمختار گفت: تنها کسی که به عنوان مخالف با این طرح صحبت کرد، آقای تابش بود که توجیهش این بود که ما قبلا قانون حمایت از انتفاضه را داشته ایم و در آن این مسئله ذکر شده و نیازی به قانون گذاری جدید در این باره نیست.  

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد اینکه «آیا نمایندگانی که رای مخالف با این طرح دادند را می توان به گونه ای مخالف حمایت از فلسطین خطاب کرد؟»  گفت: نمی توان این مسئله را اینگونه تعبیر کرد ، چرا که این تعبیر بیشتر از آنکه نقد به نمایندگان باشد به نفع اسراییل است.

, «آیا نمایندگانی که رای مخالف با این طرح دادند را می توان به گونه ای مخالف حمایت از فلسطین خطاب کرد؟»,

وی ادامه داد: برخی نمایندگان به دلیل اینکه قبلا قانونی در این باره وجود داشته با این طرح مخالفت کردند و مخالفت آنها دلیل بر مخالفت با فلسطین و یا حمایت از رژیم صهیونیستی نیست. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه