اخبار داغ

رییس سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد:

تجمع اعتراض‌آمیز عشایر بسیجی در حمایت از مردم غزه

تجمع اعتراض‌آمیز عشایر بسیجی در حمایت از مردم غزه
این تجمع اعتراض‌آمیز بسیجیان عشایر در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان و فارس در روز یکشنبه 26 مرداد انجام می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل بسیج عشایر، دوستعلی آزوغ، رییس سازمان بسیج عشایری کشور از تجمع اعتراض‌آمیز بسیج جامعه عشایری در حمایت از مردم غزه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بسیج عشایر,

 

,

وی افزود: در ادامه بیانیه‌های محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و محکومیت جنایات آن در غالب نامه به دبیر کل محترم سازمان ملل متحد، تجمع اعتراض آمیز بسیجیان عشایر در استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان و فارس در روز یکشنبه 26 مرداد انجام می گیرد.

,

 

,

رییس سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: در این تجمعات بسیجیان عشایر با لباس خاص عشایری استان خود و با تجهیزات کامل در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حضور می یابند.

,

 

,

آزوغ با اشاره به اینکه قرار است در این تجمع، طوماری در حمایت از مردم غزه به امضای حاضرین برسد، ادامه داد: در محل‌های تجمع قرار است چادر عشایری برپا شود و اعلام حضور دشمن‌شکن عشایر، از خاستگاه اولیه عشایر یعنی چادر فریاد زده شود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در این تجمع خودجوش، علاوه بر حمایت جامعه عشایری از مقاومت اسلامی، برای شادی ارواح شهدای مظلوم غزه‌ آیاتی از قرآن قرائت و سخنرانی ایراد خواهد شد و در بیانیه‌ای جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی محکوم و از جامعه جهانی برای مقابله با اعمال ددمنشانه و محاکمه این رژیم غاصب اشغالگر اقدامی فوری مطالبه خواهد شد.

,

 

,

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور بسیجیان عشایر، سران طوایف و ایلات و معتمدین عشایر صورت می پذیرد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه