اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:

انقلاب ما همیشه از سامری ها و قارون های زمان خود ضربه خورده است/تفکر فتنه گران همان تفکر لیبرال دموکراسی است

انقلاب ما همیشه از سامری ها و قارون های زمان خود ضربه خورده است/تفکر فتنه گران همان تفکر لیبرال دموکراسی است
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت:جبهه مقاومت دو بعد داخلی و خارجی دارد که تبلور این دو جبهه در جنگ نرم و سخت است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، سردار سالار آبنوش ظهرامروز در همایش جشن پیروزی جبهه مقاومت در شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اهمیت جبهه مقاومت اظهار داشت:جبهه مقاومت  دو بعد داخلی و خارجی دارد که تبلور این دو جبهه در جنگ نرم و سخت است جبهه سخت خارجی در سوریه و عراق در حال پیروزی قطعی بر دشمنان است و بعد دوم جبهه داخلی است که جبهه جنگ نرم است و ما باید  بیشتر توان و وقت خود را صرف آگاهی دهی و بصیرت افزایی جوانان در این جبهه حساس کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی با یاد آوری سختی های فراوان در مسیر انقلاب اسلامی افزود:در میدان جنگ و مبارزه هرکس در فکر تحمیل اراده و خواسته خود بر حریفان است اما امروز به برکت خون شهیدان  دنیا اعتراف کرده است که اراده ما بر آن ها پیروز شده است.

,

سردار آبنوش تنها راه مقابله با فتنه ها را بصیرت افزایی دانست و اضافه داشت:در مرور تاریخ بارها شاهد فتنه گری های متعدد ازجانب برخی بوده ایم و تاریخ اثبات کرده است که لازمه ی مقابله و پیروزی در مقابل فتنه گری ها آگاهی و بصیرت دهی به جامعه است.

,

وی در ادامه با اشاره به وقایع زمان حضرت موسی (ع) و مبرا نبودن خودی ها از دام شیاطین و ابلیس ها گفت:در طول تاریخ همیشه کسانی دچار دام شیاطین و ابلیس ها شده اند که از آن ها انتظار این کار نمی رفت و انقلاب و نظام ماهم همیشه از سامری ها و قارون های  زمان خود ضربه خورده است.

,

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) تفکر فتنه گران را حصر اسلام برای جامعه دانست و تاکید کرد:تفکر فتنه گران همان  تفکر لیبرال دموکراسی است و این تفکر سعی در تیشه زدن به ریشه درخت اسلام دارد و آن ها معتقدند وقتی تجدد آمد نظام فکری جامعه باید تغییر کندو حتی باید در احکام دین اسلام نیز تجدید نظر کرد در حالی که ما تجدد همراه با تطبیق را می پذیریم و با انحطاط فکری و اجتماعی بشر مخالفیم و اسلام را دین بروز می دانیم.

,

سردار آبنوش ضمن هشدار به نیروهای انقلابی و متعهد بیان کرد:آگاه باشیم که  فتنه گری ها همچنان ادامه دارد و فتنه گران امروز جزء ثروتمندترین افراد خاورمیانه و قارون زمان هستند و شما در انتخابات گذشته نتیجه ثروت های آن ها را دیدید پس بدانید که آن ها دیگر اشتباهات و خطاهای گذشته در رسیدن به اهداف خود  را تکرار نخواهند کرد.

,

وی ریشه جریان فتنه و انحراف را یکی دانست و عنوان کرد:جریان فتنه با جریان دیگری به نام انحراف در حال ائتلاف است و هردو آن ها این بار با قدرتی بیشتر و نامحسوس تر از گذشته سعی در به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی دارند و وظیفه ما در مقابل این فتنه واقعی بسیار خطیر و سنگین است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه