اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جریان اصلاحات فقط برای کسب مقام و منصب به دولت فشار می‌آورد/ مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند

جریان اصلاحات فقط برای کسب مقام و منصب به دولت فشار می‌آورد/ مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای امروز از رای خود به دولت تدبیر و امید پشیمان هستند افزود: جریان اصلاحات به دلیل عدم تحقق وعده های دولت به او فشار می‌آورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد اظهار کرد:خداوند ۹ دی را حجتی برای کسانی قرار داد که تصور می‌کردند مردم انگیزه ای برای دفاع از موجودیت مقدس انقلاب اسلامی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه مردم از ناملایمات و مشکلات ناراحت هستند افزود: فساد عده‌ای که از جایگاه های به میراث برده از حکومت سوء استفاده می‌کنند کام مردم را تلخ کرده است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: با وجود این ناملایمات مردم همواره بصیر و آگاه بوده و بر ماهیت پاک و مقدس انقلاب اسلامی و نظام پایبندی کامل دارند.

,

صفارهرندی ایستادگی در برابر زیاده خواهی، تبعیض و فساد را ماهیت اصلی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: نظام برآمده از انقلاب اسلامی برای حل بسیاری از مشکلات کشور کارآمد است.

,

جمهوری اسلامی ایران کانون امنیت در منطقه است

, جمهوری اسلامی ایران کانون امنیت در منطقه است,

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش محوری و اصلی در برقراری امنیت منطقه دارد به گونه‌ای که امروز دوست و دشمن بر این امر اعتراف می‌کنند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: امنیتی که ایران اسلامی به عنوان نقطه کانونی آن شناخته می‌شود حاصل درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شجاعت رزمندگان اسلام است.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران هوشیارانه از هدایت های رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کنند گفت: مدافعان حرم و نیروهای مخلص و مردم در برابر داعش که از شرارت های بزرگ دشمنان به ویژه آمریکا بود، ایستادگی کردند.

,

صفارهرندی اضافه کرد: علی رغم اینکه عده‌ای در داخل با تحلیل‌های غلط ایستادگی در برابر داعش را رد می‌کردند و در خارج هم عده‌ای می‌خواستند برای مصالحه با جریان شرور داعش، ما را بر سر میز مذارکره بنشانند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در برابر خواسته‌های دشمن کوتاه نیامد و امروز با همین ایستادگی توانسته است داعش را از منطقه محو کند.

,

وی با اشاره به اینکه داعش محصول آمریکا است تصریح کرد: آمریکا حتی قصد از بین بردن داعش را ندارد و طبق ادعاهایی که دارند، می‌خواهند آن را برای رسیدن به اهداف شوم خود اداره کنند.

,

صفارهرندی افزود: زمانی که داعش در محاصره نیروهای مردمی عراق و سوریه بود، نیروهای ناتو و آمریکا به جای بمباران کردن داعش برای آن‌ها مهمات و آذوقه می‌فرستادند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر همان مدلی را که برای حفظ امنیت در منطقه به کار بردیم در اداره و حل مشکلات داخلی کشور هم اجرا شود قطعا بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه عاشورا قرارگاهی برای همه ملت ایران است خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ عاشورایی و حسینی مردم نبود، حماسه ۹دی به این زودی‌ها اتفاف نمی افتاد و فتنه ادامه پیدا می‌کرد.

,

مداخله بیگانگان در امور کشور بستر فتنه را ایجاد می‌کند

, مداخله بیگانگان در امور کشور بستر فتنه را ایجاد می‌کند,

صفارهرندی با بیان اینکه فتنه یعنی آنچه خود داریم از بیگانه تمنا کنیم تشریح کرد: وقتی عده‌ای در داخل چشم به بیگانگان می دوزند اسباب فتنه ایجاد می‌شود.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سران فتنه از افراد تصمیم ساز در نظام بودند گفت: قدرت طلبی، جاه طلبی و توهم برای رسیدن به جایگاه و منصب موجب شد تا عده‌ای آتش فتنه را در داخل شعله ور کنند.

,

وی با بیان اینکه وقتی یک جریان داخلی به حمایت بیگانگان دل می‌بندد فتنه را به دنبال دارد افزود: در فتنه سال ۸۸ برخی برای رسیدن به اهدافشان متوسل به بدعت شدند.

,

صفارهرندی گفت: مردم امروز از مسائل معیشتی رنج می‌برند و می‌گویند چرا دولت به وعده هایی که داده بود عمل نمی‌کند و برجام هیچ گره ای از مشکلات ما باز نکرد؟

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای امروز از رای خود به دولت تدبیر و امید پشیمان هستند افزود: جریان اصلاحات به دلیل عدم تحقق وعده های دولت به او فشار می‌آورد.

,

وی اضافه کرد: اعتراض جریان اصلاحات به دولت به خاطر مشکلات مردم نیست بلکه مربوط به وعده هایی است که در خصوص جایگاه ها و منصب‌ها در وزارتخانه‌ها داده شده؛ وگرنه به فکر گلایه های جامعه نیستند.

,

صفارهرندی گفت: مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند و با سختی‌های زیادی دست و پنجه حرم می‌کنند که از دولت انتظار رفع آن‌ها را دارند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان افزود: مسئله مردم رفع حصر عده‌ای که ۸ ماه کشور را دچار آشوب کردند؛ نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه