اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فتنه ۸۸ قبل از انتخابات طراحی شده بود/ حماسه ۹ دی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود

فتنه ۸۸ قبل از انتخابات طراحی شده بود/ حماسه ۹ دی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت : مردم در حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه توهین به مقدسات را به کسی نمی دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع دانش آموزان مدرسه شاهد در میاندوآب، اظهار کرد: حماسه ۹ دی نشانگر حماسه بصیرت و روح انقلابی گری ملت ایران اسلامی بود که طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ قبل از انتخابات برنامه ریزی شده بود، افزود: قبل و روز برگزاری انتخابات سال ۸۸ مسائلی طرح شد که نشانگر توطئه و فتنه بود و تعدادی از همین افراد نیز بعدها اعتراف کردند که تقلبی در کار نبود.

,

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب آشکارا اعلام کردند که ما از سران فتنه و اقدامات فتنه گران حمایت می کنیم، گفت: سران فتنه در داخل کشور در زمین دشمنان خارجی بازی کرده و به مردم، کشور، نظام و انقلاب و ولایت خیانت بزرگی روا داشتند.

,

مولودی تصریح کرد: فتنه ۸۸ در واقع دوقطبی نظام استکباری و نظام اسلامی بود که متاسفانه عده ای در جناح استکبار قرار گرفتند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به خطبه های تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه، اظهار کرد: کسانی که بعد از آن خطبه تاریخی به جای برائت از دشمنان، فتنه گری کرده و به اقدامات خود ادامه دادند در واقع خائن بوده و کسانی هم که از فتنه گران حمایت می کنند، دچار نفاق هستند.

,

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ عده ای به بهانه تقلب در انتخابات به حیثت نظام، ارزش های اسلامی ، مقدسات و عاشورا توهین کردند، افزود: مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه توهین به مقدسات را به کسی نمی دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه