اخبار داغ

تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران به عدم افزایش کرایه‌ها و دریافت مطالبات خود در زنجان+ تصاویر

تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران به عدم افزایش کرایه‌ها و دریافت مطالبات خود در زنجان+ تصاویر
کامیون داران امروز در زنجان به علت عدم افزایش کرایه‌ها و دریافت مطالبات خود در زنجان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; صبح  امروز در حدود 200 نفر از کامیون‌داران به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان از سوی برخی از شرکت‌ها و عدم اعمال افزایش 15 درصدی کرایه‌ها در اتوبان 22 بهمن زنجان دست به تجمع اعتراضی زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

این تجمع کنندگان علت تجمع خود در رسیدن به حق و حقوق خود عنوان کردند.

,

تجمع کامیون داران در زنجان

, تجمع کامیون داران در زنجان,

یکی از تجمع کنندگان با اشاره به بدهی‌ها و عدم پرداخت مطالبات خود اظهار کرد: در حال حاضر یکی از شرکت‌های فعال در حوزه سرب و روی زنجان نزدیک به 5 میلیارد تومان به کامیون‌داران بدهی دارد و در پرداخت آن اقدامی نمی‌شود.

,

وی با اشاره به دومین مطالبات خود ابراز کرد: دومین مشکل ما در شرکت زرین معدن بوده که حدود 30 دستگاه کامیون توسظ این شرکت خریداری شده که هر سال نیز خرید 40 دستگاه را در برنامه دارند و این کار شغل آینده ما را با خطر مواجه می‌کند.

,

این کامیون‌دار بیان کرد: برخی از کامیون‌داران حدود 10 تا 15 سال سابقه کار در شرکت زرین معدن را دارند با این اقدام آینده شغلی ما به خطر می‌افتد.

,

تجمع کامیون داران در زنجان

, تجمع کامیون داران در زنجان,

یکی دیگر از معترضان با اشاره به اینکه سومین مشکل ما عدم افزایش کرایه‌ها توسط شرکت زرین معدن است افزود: در حدود 3.5 سال است که با حقوق ثابت هر تنی 23 هزار تومان کار می‌کنیم و در این مدت هیچ گونه افزایش کرایه‌ای نداریم.

,

وی خاطر نشان کرد: طبق تعریف جدید پایانه‌ افزایش کرایه‌ها 15 درصد از شهریور ماه اعمال شده و این افزایش کرایه‌ها در همه شرکت‌ها انجام شده ولی شرکت زرین معدن آسیا هیچ گونه اقدامی در این خصوص نکرده است.

,

این معترض گفت: شرکت زرین معدن در پاسخ به افزایش کرایه‌ها کامیون‌داران می‌گوید با این کرایه کار نمی‌کنید می‌توانید بروید و با افزایش کرایه‌ها نیز مخالفت می‌کنند.

,

وی بیان کرد: در حدود 200 دستگاه کامیون در این شرکت کار می‌کند و خواسته ما هم این است که زرین معدن ماشین‌های خود را بردارد و نسبت به افزایش کرایه‌ها نیز اقدام کند.

,

تجمع کامیون داران در زنجان

, تجمع کامیون داران در زنجان,

یکی دیگر از تجمع کنندگان افزود: برخی‌ها باعث تحریک و استرس راننده‌ها شده و می‌گویند معدن مال ماست و خاک آن نیز متعلق به ما بوده در حالی که در تابلو شرکت سرب و روی انگوران نوشته که متعلق به صنایع و معادن کشور بوده و حرف دوم را در خاورمیانه در تولید شمش سرب و روی می‌زند و با این وجود معدن ملی بوده و تولید و اشتغال آن نیز ملی است.

,

وی بیان کرد: معدن انحصاری نیست و شرکت زرین معدن هم باید دست از کامیون‌داری بردارد و تکلیف خود را مشخص کند.

,

تجمع کامیون داران در زنجان

, تجمع کامیون داران در زنجان,

تجمع کامیون داران در زنجان

, تجمع کامیون داران در زنجان,

*تصویب افزایش کرایه 15 درصدی در جلسه انجمن سرب و روی

, *تصویب افزایش کرایه 15 درصدی در جلسه انجمن سرب و روی, *تصویب افزایش کرایه 15 درصدی در جلسه انجمن سرب و روی,

یک منبع آگاه از تصویب افزایش 15 درصدی کرایه‌ها کامیون‌داران در جلسه انجمن سرب و روی خبرداد و افزود: این مشکل در جلسه انجمن سرب و روی مطرح شد که هیچ نماینده‌ای از شرکت زرین معدن در جلسه حاضر نشد و این شرکت نیز زیر بار مصوبه افزایش 15 درصدی کرایه‌ها نمی‌رود.

,

وی افزود: یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صنایع سرب روی ایران نیز به کامیون‌داران بدهی‌هایی دارد که نیز به دلیل اختلافات خود با شرکت زرین معدن بوده است.

,

این منبع آگاه افزود: مقرر شده یک جلسه اختصاصی با حضور شرکت زرین معدن، پایانه‌ها و یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صنایع سرب روی ایران تشکیل شده و مشکلات راننده کامیون‌ها در افزایش کرایه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه