اخبار داغ

به مناسبت بزرگداشت 9 دی؛

تجمع بزرگ "حامیان ولایت" در قزوین برگزار می‌شود

تجمع بزرگ "حامیان ولایت" در قزوین برگزار می‌شود
به مناسبت بزرگداشت 9 دی تجمع بزرگ "حامیان ولایت" در قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت "9 دی" بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


"9 دی" به خاطر حرکت فوق‌العاده مردم در تاریخ ماندگار شد"مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)

در این بیانیه آمده است: حماسه عاشورایی و بی‌بدیل یوم‌الله نهم دی سال 1388 تجلّی عینی قدرت یداللّهی و زیباترین جلوه بصیرت و ولایتمداری و صحنه شورآفرین وحدت و یکپارچگی آحاد امّت ولایی ایران اسلامی در دفاع جانانه از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی و تجدید عهد و میثاق با قافله‌سالار صبر و بصیرت امام‌المسلمین و ولی فقیه مقتدر، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای« » بود.
,
,
,
,
,
, ,

خلق حماسه نهم دی 1388 وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی و «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت »است. 

بزرگداشت آن هرگز به مفهوم بازآفرینی میدانی نبوده و اساساً تکرار شدنی نیست بلکه هدف اصلی، استفاده بهینه از فرصت برای بصیرت‌افزایی و تبیین آثار و برکات وصف‌ناپذیر بصیرت و ولایتمداری و آمادگی برای مقابله با فتنه‌های مشابه احتمالی می‌باشد. 

این بیانیه اذعان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در هشتمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان درخواست می‌کند؛ تا همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی ،در مراسم و برنامه‌های پیش بینی شده در سطح استان، ابعاد مختلف و تازه این حماسه را مورد بررسی، کنکاش و بازخوانی قرار داده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادبی ـ هنری ـ فضاهای مجازی و سایبری، رسانه‌های جمعی، منابر و وعاظ به تعمیق بینش سیاسی و دینی و بصیرت‌افزایی عمومی جامعه، از نفوذ و فتنۀ جدید دشمنان ،جلوگیری کنیم. 

گفتنی است؛ مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی در قزوین روز شنبه 09/10/1396از ساعت 30/9صبح در خیابان شهدا مقابل مسجد شیخ الاسلام برگزار می‌شود.

"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین" 

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه