اخبار داغ

برانکو: از پرسپولیس ناراضی ام

برانکو: از پرسپولیس ناراضی ام
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:دربی دوم ما در پیش است، ما ابتدا مقابل فولاد و حالا تراکتورسازی بازی می‌کنیم، تراکتورسازی رقیب سنتی ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار برابر تراکتورسازی اظهار داشت: به هر حال تعداد زیاد خبرنگاران نشان می‌دهد که دربی دوم ما در پیش است. ما ابتدا مقابل فولاد و حالا تراکتورسازی بازی می‌کنیم تراکتورسازی رقیب سنتی ما است و بعد از آن با نفت  بازی می‌کنیم که می‌دانید همیشه بازی‌های ما با این تیم نتایج نامعلومی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*  تراکتورسازی ابتدای فصل را کاملاً فراموش کنید

, *  تراکتورسازی ابتدای فصل را کاملاً فراموش کنید,

 برانکو ادامه داد: بازی با تراکتورسازی همیشه برای پرسپولیس مشکل بوده سپاهان هم در این طبقه قرار می‌گیرد البته دربی حقیقی را با استقلال داریم تراکتورسازی ابتدای فصل را کاملاً فراموش کنید، الان تیمی است که در تعطیلات نیم فصل خودش را تقویت کرده ۵-۶ بازیکن جدید خیلی خوب گرفته است. از شربتی در دفاع چپ تا پهلوان و اسماعیل‌فر و مهدی‌پور همه بازیکنان ملی‌پوش و خوبی هستند. برای اینکه بدانید تراکتورسازی چقدر خوب است ببینید که در این تیم بازیکنانی مثل محمد نوری و ابراهیمی نیمکت‌نشین هستند، پس انتظار یک بازی سخت را خواهیم داشت. در مورد تیم خودمان هم باید بگوییم خوشبختانه وحید امیری بازگشته و سالم است و طبیعی است که در ادامه بازی‌ها هم به دنبال پیروزی هستیم. فردا بازی سختی در انتظار ما است. تراکتوری‌ها همچنان امیدشان را حفظ کرده‌اند و می‌خواهند جزو سه تیم اول جدول باشند همه تیم‌ها مقابل  پرسپولیس متفاوت بازی می‌کنند، با انگیزه و با اراده محکم و از همه امکانات‌شان استفاده می‌کنند تا مقابل  پرسپولیس خوب بازی کنند طبیعی است که ما هم آماده هستیم. 

,

* متاسف هستم که چرا پیروانی زودتر به ما ملحق نشد

, * متاسف هستم که چرا پیروانی زودتر به ما ملحق نشد,

وی درباره جدایی محمود خوردبین و حضور افشین پیروانی به جای او در  پرسپولیس گفت: خوشحالم که این سؤال را پرسیدید قبل از هر چیز باید از محمود خوردبین تشکر کنم که در سه سال اخیر همکاری خوبی با ما داشت و باید بدانیم که او از زمان تأسیس  پرسپولیس همواره در این باشگاه بوده و چه در روزهای افت و چه در روزهای اوج او در  پرسپولیس بوده است اما از نظر جسمانی او مشکل کمردرد دارد اما همچنان در باشگاه حضور دارد تا از تجارب او استفاده شود و در واقع او نزدیک‌ترین فرد به مدیر باشگاه به عنوان مشاور عالی است و این یک تصمیم خوب از سوی گرشاسبی بوده است که خوردبین حفظ می‌شود و تا جایی که امکانش هست باید در  پرسپولیس بماند. اما درباره حضور پیروانی باید بگویم که من از حضور او رضایت کامل دارم و متأسف هستم که چرا زودتر به ما ملحق نشد.او عملاً اولین فرد عملیاتی از نظر مسائل ورزشی است و کسی به ما اضافه شده که از اسطوره‌های باشگاه است و هم در تیم ملی و هم  پرسپولیس کاپیتان بوده است. او یک فرد با سواد است و طبیعی است که وظیفه من و او این است که در خدمت تیم باشیم تا  پرسپولیس رشد کند.از اتفاق رخ داده راضی هستم و انتظار داریم که کمک او مشهود باشد و فکر می‌کنم که گرشاسبی گزینه بهتر از او نمی‌توانست انتخاب کند چون همه نیازهایی که ما داشتیم او می‌تواند برآورده کند چرا که هم بازیکن بوده و هم مربی و شخصیت تحصیل‌کرده‌ای است. 

,

*  خدا کند پیروانی تفکرات متنوع و متفاوتی داشته باشد

, *  خدا کند پیروانی تفکرات متنوع و متفاوتی داشته باشد,

سرمربی  پرسپولیس در مورد اینکه آیا از پیروانی در مورد مسائل فنی هم مشورت خواهید گرفت یا نه، گفت: در واقع ما هر روز چند ساعت با هم هستیم طبیعی است که در مورد مسائل مختلف با هم صحبت کنیم از جمله در مورد مسائل فنی هم حرف می‌زنیم ما با هم همکار هستیم. خدا کند اینطور باشد که او تفکرات متنوع و متفاوتی داشته باشد. زیرا با تفکرات متنوع است که کار نتیجه می‌دهد. 

,

*  انتخاب یک هافبک یا دو هافبک دفاعی بسته به شرایط بازی دارد

, *  انتخاب یک هافبک یا دو هافبک دفاعی بسته به شرایط بازی دارد,

 برانکو در مورد اینکه چرا  پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند و آیا سیستمش را در بازی فردا تغییر خواهد داد یا نه، اظهار داشت: می‌خواهید ترکیب فردا را هم بگویم؟! هر وقت با یک هافبک دفاعی بازی کردیم گفتند چرا با دو هافبک بازی نمی‌کنید و حالا که با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنیم می‌گویند چرا با یک هافبک دفاعی بازی نمی‌کنید؟! اتخاذ نوع تاکتیک بسته به شرایط تیم خودمان و حریف دارد اما مدام در مورد مسائل مختلف حرف گفته می‌شود ولی باید بدانید که فقط در یک بازی باخته‌ایم آن هم در مقابل پیکان که با یک هافبک دفاعی بازی کردیم در بازی با نفت آبادان ۱۵۰ شانس گل ایجاد کردیم. در بازی با فولاد هم مساوی شدیم اما فولاد تیم سوم جدول است. در اهواز هم بازی کردیم. حریف هم شانس گلی ایجاد نکرد. اما ما شانس گل داشتیم منشا، علیپور، و سیامک همانطور که گفتم هر دو سیستم را دنبال می‌کنیم. انتخاب یک هافبک یا دو هافبک دفاعی بسته به شرایط بازی دارد و هر دو سیستم هم موفق بوده است نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری کسب کردیم و موثرتر از فصل پیش بودیم البته برخی افت و خیزها خواهد بود در همه تیم‌ها هست. نمی‌شود همیشه عالی بازی کرد. 

,

* در نهایت نتیجه‌گرایی مهم است

, * در نهایت نتیجه‌گرایی مهم است,

وی افزود: انتظارات از  پرسپولیس روز به روز بیشتر می‌شود. حریفان ما هم طوری بازی می‌کنند که همه شما واقف هستید و ما باید به بهترین نحو بازی آنها را خنثی کنیم. اما همیشه این بازی است که مسائل جدید را نشان می‌دهد و هیچ بازی مشابه بازی دیگر نیست. 

,

 برانکو در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند بازی فردا پرگل شود، اظهار داشت: هدف هر مربی پیروز شدن با تعداد گل‌های بیشتر است اما نمی‌توان در این مورد قول یا تضمینی بدهیم. در نهایت نتیجه‌گرایی مهم است. تراکتورسازی خیلی تقویت شده پنج بازیکن جدید گرفتند و تیم‌شان را تکمیل کرده‌اند. انرژی جدیدی به آنها اضافه شده است و سعی می‌کنند نفرات بیشتری هم بگیرند (وی با احد علوی مدیر رسانه پارس جنوبی هم که در نشست خبری حضور داشت شوخی کرد و گفت شاید بخواهم او را هم جذب کنم). 

,

* از پرسپولیس ناراضی ام چون در جام حذفی حذف شدیم

, * از پرسپولیس ناراضی ام چون در جام حذفی حذف شدیم,

وی درباره اینکه گفته بود  پرسپولیس شاداب بازی نمی‌کند و اینکه چه طرحی برای شاداب بازی کردن  پرسپولیس دارد، افزود: شادابی همیشه خوب است اما کار برای بازیکنان هم ساده نیست.  همیشه می‌گویم که ما می‌خواهیم مو را از ماست بیرون بکشیم همیشه حریفان طوری دیگری ما را می‌بینند و با انگیزه زیادی مقابل ما بازی می‌کنند دلیل عدم رضایت من از  پرسپولیس این است که ما در جام حذفی مقابل آبادان شکست خوردیم و حذف شدیم وگرنه در لیگ از همه نظر سرتر بودیم. دلیل ندارد که همیشه انتظار داشته باشیم ۵ گل به فولاد بزنیم. این تیم در جدول سوم است و جزو پنج تیم بالای جدول خواهد بود. آنها قبلاً در تهران از ما امتیاز گرفتند و دوست ندارم که حریفان را دست‌کم بگیریم. به طوری که دیدید ما در بازی با بادران هم بازی سختی انجام دادیم در فوتبال بازی ساده وجود ندارد نمی‌خواهم سایر کشورها را مثال بزنم اما مورینیو ۳۸۰ میلیون پوند هزینه کرد اما گفت که این موضوع برای قهرمان شدن کافی نیست یا اینکه تیم منچستر سیتی ۲۰۰ میلیون پوند برای مدافعان کناری‌اش هزینه کرد اما ما در دفاع صادق محرمی و شایان مصلح را داریم که ۳۸۰ تومان قیمت‌شان است! (در این حین مترجم برانکو گفت که منظور او پایین آوردن شأن بازیکنان  پرسپولیس نیست بلکه منظور برانکو این است که از نظر تفاوت قیمت فاصله زیادی وجود دارد) منظور من این است که بازیکنان ما نسبت به خارجی‌ها تا حدودی رایگان بازی می‌کنند و این در حالی است که ما با این بازیکنان به نیمه‌نهایی آسیا رفتیم. 

,

* چطور می‌توانستیم جلوی رسن را بگیریم؟

, * چطور می‌توانستیم جلوی رسن را بگیریم؟,

وی در خصوص جدایی یک ماهه بشار رسن و حضورش در تیم ملی امید عراق و اینکه جایگزین او را چگونه انتخاب خواهید کرد، گفت: باید بدانیم که اولویت برای هر بازیکنی بازی کردن باری تیم ملی است ما چطور می‌توانستیم جلوی او را بگیریم؟ ما می‌توانستیم به بشار اجازه جدایی ندهیم اما آن وقت با بازیکنی روبه‌رو بودیم که روحیه نداشت و بی‌انگیزه بود. برای بازیکنان ما هم همین وضعیت است شاید بشار تا به حال شانس کمتری برای بازی داشت اما جایگزینانی مثل مسلمان، امیری، نعمتی و احمدزاده هستند که به جای او بازی کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه