اخبار داغ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

مردم از مدیریت اقتصادی ناراحت هستند/ معترضان مشکلی با حکومت ندارند

مردم از مدیریت اقتصادی ناراحت هستند/ معترضان مشکلی با حکومت ندارند
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و وجود گرانی ها در جامعه گفت: قصور مسئولین در انجام وظایف خود سبب ناراحتی مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر اترک، اظهارکرد: قصور مسئولین در انجام وظایف خود و همچنین انتقادهای هدفدار برخی تربیون داران بدون توجه به عواقب آن، محرک ایجاد تجمعات مردمی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

 

,

وی با بیان اینکه مردم مطالبات به حق دارند و به منظور دستیابی به حقوق از دست رفته خود دست به تجمعات می زنند، اضافه کرد: عده ای فرصت طلب می خواهند از این اعتراض ها سوء استفاده کنند، بنابراین مردم ولایت مدار باید مواظب باشند در دام ضد انقلاب و دشمنان نظام نیفتاند.

,

 

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه مشکلاتی که امروز مردم با آن مواجه شده اند به دلیل قصور مسئولین پیش آمده است، افزود: اعتراضات مردمی برای شنیده شدن مشکلات راه افتاده است چراکه معترضان مشکلی با حکومت ندارند و برای براندازی نظام هم به میدان نیامده اند.

,

 

,

عزیزی با اشاره به اعلام حمایت رئیس جمهور،  وزارت خارجه و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران تصریح کرد: این افراد بدانند مردم ما با وجود مشکلات اقتصادی، چنانچه روزی بخواهند بین مطالبات شخصی و نظام یکی را انتخاب کنند حتما نظام را انتخاب خواهند کرد.

,

 

,

مجلس صدای معترضان را شنید

,

 

,

نماینده مردم شیروان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به مشکلات مردم واقف است به همین دلیل مانع افزایش قیمت بنزین و فشار بیشتر بر مردم شد.

,

 

,

عزیزی اضافه کرد: مجلس صدای معترضان را شنید و با تصویب مصوبات در راستای اشتغالزایی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم در راستای کاهش مشکلات آنان گام بر می دارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه نمایندگان به طور کامل در جریان مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم قرار دارند، گفت: مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین به دلیل تاثیری که این افزایش قیمت در سایر هزینه های زندگی مردم ایجاد می کرد، در راستای کاهش مشکلات اقتصادی است.

,

 

,

دولت هزینه های تولید را کاهش دهد

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: هم اکنون سطح تولید و اشتغال در کشور پایین است بنابراین باید دولت شرایطی را فراهم کند تا با کاهش هزینه های تولید و اشتغالزایی زمینه بهبود معیشت مردم فراهم شود.

,

 

,

عزیزی تاکید کرد: مردمی که هم اکنون شاهد اعتراضات آنان هستیم کسانی هستند که همواره پیرو ولایت فقیه بوده و در دفاع از کشور شهید و جانباز داده اند بنابراین نباید به اعتراضات آنان بی توجه بود.

,

 

,

وی عدم نظارت بانک مرکزی بر موسسات مالی و اعتباری را یکی از زمینه های این تجمعات برشمرد و گفت : باید مسئولان به وظایف نظارتی خود بیش از پیش توجه کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد : مردم وقتی می بینند ما می توانیم در برابر استکبار جهانی در کشورهای یمن، سوریه و عراق بایستیم و آنان را شکست دهیم اما توان مقابله با دزدان و قاچاقچیان کالا در گمرکات و اسکله های خود نداریم حق دارند که دست به اعتراض بزنند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد : مطالبات بجای مردم از فشارهایی است که تحمل می کنند بنابراین دولت باید به خودش بیایید و معیشت مردم را تامین کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه