اخبار داغ

امام جمعه تبریز در مراسم گرامیداشت نهم دی؛

آن‌‌هایی که در داخل پازل دشمنان را تکمیل کردند باعث افول نظام و افزایش فشارها به ملت شدند/ پرونده فتنه هنوز باز است

آن‌‌هایی که در داخل پازل دشمنان را تکمیل کردند باعث افول نظام و افزایش فشارها به ملت شدند/ پرونده فتنه هنوز باز است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی گفت: فتنه‌‌گران خواه یا ناخواه در پازل طراحی شده توسط دشمنان بازی کردند که از پیامدهای آن توهین به مقدسات و تشدید تحریم‌‌ها و مطالبات هسته‌‌ای بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌‌هاشم در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه که صبح امروز در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌‌شد، ابراز داشت: در تاریخ پرافتخار شکوهمند انقلاب روزهای به یادماندنی ثبت شده که یکی از این روزها که در آن حماسه مردم خلق شد نهم دی است و در نه دی ۸۸ ملت هوشیار یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان امام راحل و شهدای گرانقدر و منویات رهبری تجدید عهد کردند و توطئه‌‌های دشمنان را نقش برآب نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه در خصوص فتنه ۸۸ نکات زیادی مطرح است و از این جهت بازخوانی آن در مناسبت‌‌های مختلف ضروری است، متذکر شد: فراموشی این فتنه و نهم دی ماه موجب تحمیل هزینه‌‌هایی به کشور ما خواهد بود، حضور باشکوه و چهل میلیونی در انتخابات می‌توانست علاوه بر استحکام داخلی در افقی وسیع‌‌تر نفوذ ایران در عرصه جهان به عنوان یک کشور تاثیرگذار و الگوی مردم سالاری دینی را گسترش دهد ولی نکته‌‌ای که تاسف دوستداران انقلاب را برانگیخت وقایع بعد از انتخابات بود.

,

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ماجرای فتنه ۸۸ حاصل برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت سرویس‌‌های جاسوسی دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا بود، تصریح کرد: برخی در داخل آگاهانه یا نا آگاهانه و از روی غفلت پازل دشمن را تکمیل کردند و رهبری گفتند بارها گفتم صحنه گردان‌‌ها خارج از کشور بودند و در داخل هم برخی دانسته و برخی نادانسته کمک کردند.

,

وی در تشریح اقدامات فتنه‌‌گران و پیامدهای آن، گفت: یک اقدام هجمه به ارزش‌‌ها و باورهای دینی بود، عاشورای ما که مقدسات مسلمان و شیعه‌‌ها بود یکی در زمان بنی صدر که در میتینگ کف و سوت زدند و یکی هم در سال ۸۸ که مسجد را آتش زدند، خدشه‌‌دار شد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فتنه‌‌گران نهادهای قانونی را زیر سوال بردند، یادآور شد: چهل روز به برگزاری انتخابات کمیته صیانت از آراء تشکیل داده و بدعت ایجاد کردند، آنان با ساختارشکنی تردیدهای ذهنی در مردم ایجاد نمودند.

,

وی یکی از پیامدهای فتنه را افزایش فشارها و تهدید جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: در سایه این فتنه تحریم و تهدید از سوی دشمنان تشدید یافت و مطالبات دشمن در بحث هسته‌ای نیز افزایش پیدا کرد، فتنه‌‌گران باعث افول نظام و ملت شدند.

,

حجت‌‌الاسلام آل‌‌هاشم با اعلام اینکه حرکات فتنه‌‌گران امید دشمن را به براندازی نظام افزایش داد و آن‌ها فکر کردند می‌توانند نظام را از بین ببرند، اذعان داشت: دستاوردهای نهم دی ماه اثبات نقش بی‌‌بدیل رهبری و ولایت بود، خیلی‌‌ها می‌خواستند مقام معظم رهبری انتخابات را ابطال کنند تا مشکلات رفع بشود اما بحث شخص نبود، اگر انتخابات را به این سادگی ابطال می‌‌کردیم بدعت می‌شد.

,

وی با اشاره به تاثیر نهم دی ماه در تقویت پیوند مردم و ولی فقیه بود، اظهار داشت: عده‌‌ای در ۸۸ گرفتار شده بودند اما در نهم دی ماه برگشتند، بصیرت یعنی شناخت لحظه‌‌ها و با این شناخت فتنه ۸۸ تمام شد.

,

امام جمعه تبریز در پایان بیان کرد: فتنه‌‌ها همچنان باقی است، نباید فکر کنیم پرونده فتنه بسته شده چراکه احتمال اینکه فتنه‌‌های دیگر در راه باشد وجود دارد و باید با اطاعت و ولایتمداری آماده باشیم تا به فتنه‌های بعدی پاسخ دهیم و با همدلی آحاد مردم در مقابل توطئه‌‌های آتی ایستادگی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه