اخبار داغ

نماینده مردم قزوین ،آبیک و البرز:

ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند

ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند
نماینده مردم قزوین ،آبیک و البرز در کجلس گفت: ما باید قدردان مردمی باشیم که علی رغم همه شرایط و تنگناها مانند گرانی، تورم و بیکاری همچنان در عرصه‌های مختلف حضور چشمگیر دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود محمدی نماینده مردم قزوین ،آبیک و البرز در حاشیه مراسم حماسه ۹دی در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: یکی از راه‌های تضمین کننده مملکت و سربلندی هر نظامی بصیرت و معرفت مردم کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: اگر می‌بینیم که بسیاری از انقلاب‌ها و نهضت‌های اسلامی و غیراسلامی در مسیر خود موفق نشدند به واسطه نداشتن بینش کافی مردم آن‎‌ها بوده است.

,

محمدی بیان کرد: خوشبختانه ملت ایران با روشنگری‌های امام (ره) و بعد از ایشان تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری از بصریت و بینش کافی برخوردار بوده و همیشه حضور به موقع در صحنه دارند که همین امر سبب تضمین بقای انقلاب اسلامی خواهد بود.

,

نماینده مردم قزوین ،آبیک و البرز تصریح کرد: مردم در حماسه ۹ دی زمانی که احساس کردند هجمه‌ها و فتنه‌گری ها نظام اسلامی را نشانه گرفته است با حضور پر شور خود در عرصه، توطئه ها را خنثی کردند.

,

وی اذعان داشت: ما باید قدردان مردمی باشیم که علی رغم همه شرایط و تنگناها مانند گرانی، تورم و بیکاری همچنان در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور چشمگیر داشته و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

,

محمدی در انتها گفت: امروز هم شاهد حضور چشمگیر مردم بودیم که همواره توطئه‌های دشمن را نقشه بر آب کردند و در برهه های مختلف هر جا مردم پشت انقلاب بودند، ما آثار ارزنده آن را دیده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه