اخبار داغ

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد

کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین

کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین در گفت و گو با شاخص، از کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری موادمخدر به استان از طریق یک قاچاقچی مطلع شدند.

,

این مقام انتظامی در این خصوص بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر بلافاصله با همکاری پلیس شهرستان”البرز”در محور های ورودی استان با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند .

,

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی های لازم ماموران مشخص شد قاچاقچی مواد حین برگشت به قزوین در آزاد راه “کرج – قزوین” در محدوده شهرستان “آبیک”با خودروی “پیکان “خود با یک دستگاه سواری پراید تصادف کرده است.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان و شهرستان البرز و آبیک در محل تصادف حاضر و راننده سواری پیکان را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار ۹ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در ۹ بسته کشف شد.

,

سرهنگ خدایی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه