اخبار داغ

دستگیری سارقان حرفه‌ای شب رو  اسفراین در کمتر از ۱۰ ساعت

دستگیری سارقان حرفه‌ای شب رو  اسفراین در کمتر از ۱۰ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارقان حرفه ای در کمتر از 10ساعت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سپهرآیین ، سرهنگ "جاوید مهری" در تشریح این خبر گفت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان اسفراین همچنین وقوع سرقتی دیگر در شب گذشته در این شهرستان ، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , سپهرآیین, سپهرآیین, ، سرهنگ "جاوید مهری" در تشریح این خبر گفت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان اسفراین همچنین وقوع سرقتی دیگر در شب گذشته در این شهرستان ، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.,

این مقام انتظامی در ادامه افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارقان حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه دو نفر از متهمان در کمتر از 10ساعت دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به سرقت های خود اعتراف کردند بیان داشت: سرقت از منزل، اماکن خصوصی، مغازه،  و سایر از جمله این سرقت بوده اند.

,

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد تصریح کرد: باهماهنگی مقام قضایی متهمان تحت نظر می باشند وباتوجه به اینکه سارقان افرادی سابقه دار هستند تحقیقات  از آنان  ادامه دارد .

,

🔹فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه