اخبار داغ

۱۱ کشته و مصدوم حاصل ۸۸حادثه آذر دزفول +تصاویر

۱۱  کشته و مصدوم حاصل ۸۸حادثه آذر دزفول +تصاویر
۸۸ فقره حادثه و آتش‌سوزی طی ماه گذشته در شهرستان دزفول به وقوع پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دزفول امروز»، تعداد ۸۸ فقره حادثه و آتش سوزی طی آذر ماه سال ۱۳۹۶ در شهرستان دزفول با یازده کشته و مصدوم به وقوع پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز ضمن بیان خبر فوق در توضیح خبر گفت: متاسفانه در این حوادث به وقوع پیوسته هشت نفر از شهروندان مصدوم و سه تن دیگر کشته شدند.

,

وی تشریح کرد: حوادثی همچون آتش سوزی اماکن مسکونی، تجاری، تولیدی، صنعتی، خودرو و حوادث امداد و نجات از قبیل آسانسور، تصادف خودرو، گیر کردن انگشت در داخل انگشتر و اشیای فلزی، ورود جانوران موزی و غیره از طریق شهروندان به سامانه ی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی دزفول اطلاع داده شده است.

,

در حوادث به وجود آمده ی طی ماه گذشته ماموران سازمان آتش نشانی در کمترین زمان ممکن از چهار ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام و اقدام های لازم را انجام دادند.

,

از این حوادث تعداد ۷۱ فقره در داخل محدوده ی شهر و تعداد ۱۷ فقره بیرون از محدوده ی شهری و در روستاهای اطراف اتفاق افتاده است.

,

گفتنی است در حوادث آذر ماه عملیات های امداد و نجات و اطفای حریق به ترتیب با تعداد ۵۵ و ۳۳ فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

,

یازده

, یازده, یازده,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه