اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب:

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب گفت: روز نهم دی ماه روزی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: حماسه ۹ دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب افزود: مردم در حماسه ۹ دی اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

,

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شده و برای همیشه ماندگار شد، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی، در این روز ماندگار و تاریخی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را شاد ساختند.

,

نجفیان تصریح کرد: روز نهم دی ماه روزی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: نهم دی ماه در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

,

وی افزود: مردم بصیر ایران اسلامی در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه