اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمال غرب سپاه:

دشمن توطئه براندازی انقلاب اسلامی را از داخل و خارج شروع کرده است

دشمن توطئه براندازی انقلاب اسلامی را از داخل و خارج شروع کرده است
حجت الاسلام ولایی اظهار داشت: امروز تلاش دشمن بر این است که با پروژه نفوذ در داخل نظام به ایران اسلامی ضربه بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شمال غرب کشور ظهر دیروز؛ در همایش بصیرت مردمی به مناسبت گرامیداشت   سالروز حماسه 9 دی شهرستان اهر گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که با پروژه نفوذ در داخل نظام به ایران اسلامی ضربه بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی گفت: تئوریسین‌ها و دکترین غربی در قالب سه موضوع می‌خواهند این پروژه را عملیاتی کنند آن‌ها به دنبال کسانی هستند که دارای سوابق طولانی در انقلاب بوده و از شهرت لازم برخوردار هستند و در کنار آن‌ها با انقلاب اسلامی و حاکمیت زاویه و فاصله ایجاد کرده‌اند، می‌باشند تا بتوانند با بهره‌مندی از موقعیت و نفوذ این افراد در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کرده و از درون به‌نظام اسلامی ضربه بزنند.

,

وی گفت: این‌ها همان افرادی هستند که شعارهای نه غزه، نه لبنان را سر دادند و تلاش کردند که نیروهای مقاومت را زیر سؤال ببرند؛ اما زهی خیال باطل که اگر نیروهای مقاومت و ایثار و ازجان‌گذشتگی آن‌ها نبود قطعاً دشمنان و دست‌پرورده‌های استکبار در قالب گروه‌های داعشی در کرمانشاه و ایلام و داخل مرزهای ایران با سپر انسانی قرار دادن مردم به جنگ ما می‌آمدند و اگر این مقاومت نبود دشمن به‌جای غزه و لبنان و عراق و سوریه در کرمان و گیلان و حتی در تهران بودند همان‌طور که اگر هوشیاری نیروهای جان‌برکف نظام نبود، در مجلس بودند اما تدبیر رهبری معظم انقلاب و حضور به‌موقع نیروهای جان‌برکف نظام و انقلاب این توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است.

,

حجت‌الاسلام ولایی افزود: امروز دشمن با دو برنامه از داخل و خارج پروژه توطئه و براندازی را آغاز کرده است اولی در خارج از کشور به رهبری مستقیم آمریکا و دیگری در داخل کشور کسانی که خارج از نظام و داخل حکومت‌اند و می‌خواهند با استفاده از موقعیت و نفوذ آن‌ها در کشور توطئه کنند.

,

وی با انتقاد از برخی مسئولان ارشدی که قبلاً در رأس مدیریت اجرایی کشور بودند و پس از اتمام مسئولیت خود منتقد نظام شده‌اند گفت: متأسفانه این افراد به‌جای اینکه پاسخگوی مسائل و مشکلات دوران مسئولیت خود باشند فرافکنی کرده و طلب کار نظام شده‌اند.

,

این مقام مسئول تأکید کرد در سخنان برخی از همین افراد باید شک کرد که دشمنان و استکبار جهانی از این سخنان حمایت می‌کند و می‌خواهند سخنان خود را از زبان برخی افراد بگویند.

,

حجت‌الاسلام ولایی گفت: اگر دشمنان، سخنان این‌گونه افراد منتقد داخل نظام را تأیید و تشویق کردند حتماً باید در درستی این سخنان شک کرد و دانست که هدف حمایت آن‌ها با مشکل موجه کردن نظام است.

,

وی یا آور شد این‌همه جنایات توسط اسرائیل، رژیم آل سعود و کشورهای وابسته به آن‌ها در اقصی نقاط دنیا انجام می‌شود و هیچ‌کس صدایش درنمی‌آید، اما اقتدار نظامی و دفاع مشروع ایران اسلامی از اهداف و آرمان‌های انقلاب، همیشه مورد اعتراض استکبار است.

,

ولایی افزود: امروز دشمن به‌یقین رسیده که فقط با پروژه نفوذ و تضعیف روحیه انقلابی و جهادی به هدف خود می‌تواند دست یابد و تلاش دارد با کمک رنگ کردن روحیه انقلابی و ترویج بی‌تفاوتی و استحاله فرهنگی به هدف ننگین خود دست یابد.

,

این کارشناس سیاسی همچنین افزود: امریکا در تلاش است تا قدرت هسته‌ای و توانمندی‌های دفاع کشور را تضعیف کند و پا پروژه مذاکره و طول دادن این مذاکرات به هدف پلید خود که در عرصه نظامی نرسیده به آن برسد و همچنان که مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود به آن تأکید داشتند می‌خواهند با توطئه‌های گوناگون برای نظام و انقلاب مشکل ایجاد کنند که در این راستا همه باید با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را با بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش بر آب سازیم.

,

حجت‌الاسلام ولایی راه نجات اقتصاد کشور را همچنان که رهبر معظم انقلاب به آن تأکیددارند تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و افزود در این راستا نیز همه باید تلاش کنیم تا به این هدف مهم باهمت و تلاش مضاعف دست‌یابیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه