اخبار داغ

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

مطالبه‌گری حق مردم است، اما باید از بستر قانون/ نباید موجب شادی دشمنان قسم خورده باشیم

مطالبه‌گری حق مردم است، اما باید از بستر قانون/ نباید موجب شادی دشمنان قسم خورده باشیم
نماینده مردم در شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید برا اینکه هنجارشکن ها از مردم نیستند، گفت: مردم هیچ‌گاه حاضر نیستند خسارت به جامعه وارد شود؛ مردم حق دارند نسبت به مسائلی که می بینند و یا دل نگران می شوند سوال بپرسند اما باید از طریق قانون پیگری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان و اردل در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در بحث اشتغال و بیکاری مردم در شرایط مناسبی نیستند برخی استان‌ها همانند چهارمحال و بختیاری آمار بیکاری بالایی دارند و شرایط معیشت برای مردم سخت است.

کاظمی تصریح کرد: وقتی شرایط بیکاری بالا باشد خودبه‌خود بر روی شرایط اقتصادی تاثیر گذاشته و به این ترتیب پایین بودن سطح درآمد خانواده ها شرایط را برای مرم سخت می کند.

وی با بیان اینکه برخی از اعتراضات مربوط به مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی و اشتغال مردم بوده، افزود: مردم نباید اجازه دهند خواسته بر حق و مطالبه برحق که مشکلات اقتصادیشان است به حاشیه رفته و به سمتی که دشمنان قسم خورده نظام می خواهند کشیده شود.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی بر عهده قوه مجریه است؛ تاکید کرد: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به گونه ای است که همه ارگان‌ها چه مسئولین سه قوا و حتی بیرون از قوا و سایر نهادها همه باید تلاش کنند تا به این مشکل فایق بیایند.

سرمایه گذاری داخلی و خارجی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

کاظمی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: باید شرایط را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی شکل گرفته و همه با اتحاد بتوانیم با سرمایه گذاری بسیار خوب و قوی یک رونق اقتصادی داشته باشیم.

وی به بالابودن بودجه برای هزینه های جاری و پایین بودن بودجه‌های عمرانی اشاره و اظهار کرد: بیش از 95 درصد بودجه کشور در زمینه جاری و هزینه ای بوده و سرانه بودجه عمرانی کمتر از 6 درصد است و با این درصد پایین کاری از پیش نخواهیم برد.

نماینده مردم در شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر زیرساخت‌های عمرانی ما خوب شود جاده های ریلی خوب و سرمایه گذاری نفتی خوبی داشته باشیم سرمایه گذارهای داخلی و خارجی نیز جذب می شوند، گفت: وقتی سرمایه گذاری شکل بگیرد رونق اقتصادی به همراه دارد و اشتغال ایجاد خواهد شد و به تبعیت از آن سرانه درآمد خانوارها بیشتر می‌شود و پرداخت مالیات راحت‌تر شده و درآمد دولت هم افزایش می یابد.

مطالبه گری حق مردم است، اما باید از بستر قانونی وارد شویم

وی انتخابات را یکی از قوانین مقدس نظام جمهوری اسلامی برای طرح مطالبات مردمی عنوان و یادآور شد: مردم با رای دادن و انتخاب کردن کاندیدای مورد نظر خود حق دارند سوالات و مطالبات خود را از نمایندگان خود در هر سمتی مطرح کنند اما گاهی شیطنت ها هم ورود پیدا کرده و مطالبات به حق و قانونی مردم را به حاشیه می برد.

نباید موجب شادی دشمنان قسم خورده باشیم

کاظمی به هنجارشکنی عده‌ای معاند در میان مردم اشاره و خاطرنشان کرد: عده ای با شیطنت میان مطالبات به حق مردم، هنجارشکنی کرده، به اموال دولتی و بیت‌المال آسیب می زنند و سبب می شوند خساراتی ایجاد و دل دشمنان شاد شوند.

وی با تاکید برا اینکه هنجارشکن ها از مردم نیستند، گفت: مردم هیچ‌گاه حاضر نیستند خسارت به جامعه وارد شود؛ مردم حق دارند نسبت به مسائلی که می بینند و یا دل نگران می شوند سوال بپرسند اما باید از طریق قانون پیگری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, سرمایه گذاری داخلی و خارجی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی, سرمایه گذاری داخلی و خارجی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی,
,
,
,
,
,
,
,
, مطالبه گری حق مردم است، اما باید از بستر قانونی وارد شویم, مطالبه گری حق مردم است، اما باید از بستر قانونی وارد شویم,
,
,
,
, نباید موجب شادی دشمنان قسم خورده باشیم, نباید موجب شادی دشمنان قسم خورده باشیم,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه