اخبار داغ

اهدای کلاه ایمنی در روستاهای شهرستان کبودراهنگ

اهدای کلاه ایمنی در روستاهای شهرستان کبودراهنگ
بخشداری بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ با مشارکت راهنمایی و رانندگی،و اداره راه و شهرسازی این شهرستان به شماری از راکبان موتور سیکلت در روستای خان آباد کلاه ایمنی اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،محمود نوروزی بخشدار بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ در حاشیه این مراسم که به صورت کارگاهی و آموزشی در روستای خان آباد برگزار شد اظهارداشت:با توجه به استفاده روستائیان عزیز از موتور سیکلت جهت انجام امور جاری روزمره و مشاهده مکرر تصادفات منجربه فوت در جاده های روستایی، کارگاهی آموزشی با حضور مامورین عزیز راهور و آموزش پیشگیری از اتفاقات حوادث پیش بینی شده راکبان موتور سیکلت در سطح روستاهای شهرستان کبودراهنگ برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی با بیان اینکه کلاه ایمنی و رعایت قوانین رانندگی سهم به سزایی در کاهش تصادفات رانندگی دارد افزود:رعایت قوانین رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی می تواند درصد بسیار بالایی در کاهش تصادفات و به ویژه مصدومیت از ناحیه سر در تصادفات موتور سیکلت را ایفا نماید.

,

نوروزی تصادفات موتور سیکلت را بسیار آسیب پذیر عنوان کرد و گفت:به دلیل قرار گرفتن موتوریسکلت برروی دوچرخ محوری متورسوران نسبت به وسابل نقلیه دیگر در معرض خطرات جدی تری قرار دارند و رعایت دقیق قوانین و اهتمام جدی به این امر می تواند نقش موثری در تصادفات منجربه جرح این وسیله نقلیه باشد.

,

در پایان این دوره آموزشی سوالاتی از قوانین رانندگی بین موتورسواران  مطرح و به افراد پاسخ دهنده  و همچنین  به تعدادی از راکبان موتور سیکلت به غید قرعه  کلاه ایمنی اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه