اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تویسرکانی ها با فرهنگی چندین هزار ساله سرآمد هستند/اغتشاشگران گران غیربومی بودند/مردم مطالباتی دارند و دولت باید پاسخگو باشد

تویسرکانی ها با فرهنگی چندین هزار ساله سرآمد هستند/اغتشاشگران گران غیربومی بودند/مردم مطالباتی دارند و دولت باید پاسخگو باشد
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه مردم مطالباتی دارند و دولت باید پاسخگو باشد، گفت: با این وجود اغتشاشات اخیر ارتباطی با بیان مشکلات مردم ندارد و تخریب گران اموال بیت المال و مردم در تویسرکان طبق مدارک غیر بومی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ دهم دی ماه سال جاری، تعدادی از اراذل و اوباش در تجمعی غیرقانونی دست به تخریب اموال عمومی و حمله به جان و مال مردم زدند که به دنبال آن17 نفر از آنان که عمدتاً غیربومی بودند دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

راهپیمایی امروز در محکومیت رفتار اغتشاشگران است و قرار است ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید فرشید هرمزی برگزار شود.

,

درباره اقدامات ناگوار اخیر در تویسرکان به گفت و گو با نماینده این شهرستان می پردازیم.

,

تویسرکانی ها با فرهنگی چندین هزار ساله سرآمد هستند

, تویسرکانی ها با فرهنگی چندین هزار ساله سرآمد هستند,

«محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: مردم تویسرکان، مردمی با فرهنگ هستند، مردمی که سابقه فرهنگی آنان چندین هزار ساله است.

,

وی اظهار کرد: در آخرین انتخابات تویسرکان یعنی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تنها در خود شهر تویسرکان بیش از 70 کاندیدا برای تصاحب هفت کرسی با جدیت آن هم در ستادهایی نزدیک به هم با یکدیگر به رقابت برخواستند، اما با توجه به فرهنگ بالای مردمانش در کمال آرامش برگزار شد.

,

اغتشاشگران گران غیربومی بودند

, اغتشاشگران گران غیربومی بودند,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین شرایطی و با چنین مردمانی، چنین اغتشاشی که در آن دست به تخریب اموال دولتی و بانک ها و حتی غیردولتی بزنند، شایسته نسبت دادن به مردم این دیار نیست، چرا که همان گونه که اثبات شده، اغتشاشگران غیربومی بودند.

,

مردم مطالباتی دارند و دولت باید پاسخگو باشد

, مردم مطالباتی دارند و دولت باید پاسخگو باشد,

مفتح با بیان اینکه این تخریب ها قابل توجیه نیست و به طور قطع از سوی مردم نیست، با اینو جود باید گفت، مردم مشکلاتی دارند و باید مسائل و مطالباتشان را بیان کنند و دولت هم باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: ارتباط نزدیک و مستمر با مردم سبب آشنایی با مشکلات آنان و تأثیرگذاری در تصمیات کشوری می شود.

,

در بین مردم بودن، سبب شناخت از اوضاع اقتصادی و مشکلات آنان می شود

, در بین مردم بودن، سبب شناخت از اوضاع اقتصادی و مشکلات آنان می شود,

وی عنوان کرد: با توجه به جلسات مردمی مکرر با مردم و دیدار نزدیک با آنان، از معضل بیکاری و عدم درآمد مناسب آنان آشنا هستم، از این روز زمانی که در لایحه دولت افزایش قیمت حامل های انرژی در مجلس مطرح شد، از همان روزهای نخستین با آن مخالفت کردم و امیدواریم در مصوبه نهایی مخالفت سایر نمایندگان را هم همراه داشته باشیم که البته با صحبت های ابتدایی انجام شده و با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب جامعه و احتمال رشد قیمت کالاهای دیگر، نمایندگان مجلس با این طرح مخالفت خود را به طور قاطع بیان می کنند.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در انتقال مشکلات مردم به مسئولان ارشد کشوری تمام سعی خودمان را می کنیم و و مردم نیز می توانند از مجاری قانونی تعریف شده به بیان مشکلات و مطالبات خودشان بپردازند و در این جا نیز باید مسئولان گوش شنوا داشته باشند و برای حل و رفع این مشکلات اقدام کنند، چرا که دولت باید پاسخگوی مردم باشد و مسئولان خود را خدمتگزار مردم بدانند.

,

شأن مسئولان، شأن خدمتگزاری است و باید گوش شنوا داشته باشند

, شأن مسئولان، شأن خدمتگزاری است و باید گوش شنوا داشته باشند,

مفتح اظهار کرد: حضرت امام خیمنی(ره) که بنیانگذار انقلاب اسلامی است می فرمایند "به من به خدمتگزار بگویند بهتر از آن است که رهبر بگویند،" یعنی اینکه شأن مسئولان، شأن خدمتگزاری است و باید گوش شنوا داشته و پاسخگو مشکلات مردم باشند.

,

اصل بیان مشکلات مردم به طور کامل مورد تأیید است

, اصل بیان مشکلات مردم به طور کامل مورد تأیید است,

وی تأکید کرد: اصل بیان و انتقال مشکلات مردم به طور کامل مورد تأیید است اما موضوع در شیوه و چگونگی بیان گردن آن است، که آن شیوه ها هم در قانون اساسی به طور کامل نوشته و تعریف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه