اخبار داغ

فرماندار شهرستان کبودراهنگ:

دولت و مجلس فکری برای خواسته های مردم بکنند/این نظام به برکت خون شهدا به نظام مهدوی متصل خواهد شد

دولت و مجلس فکری برای خواسته های مردم بکنند/این نظام به برکت خون شهدا به نظام مهدوی متصل خواهد شد
فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت:با وجود اینکه اتقاقات چند روز پیش ارتباطی به خواسته های معیشتی مردم ندارد و صف مردم از اختشاشگران جدا می باشد ولی ما همه در مقابل خواسته های مردم مسئولیت داریم و هرچه سریعتر دولت و مجلس باید فکری برای مشکلات مردم بکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار سایت کورنگ ضمن تقدیر از آگاهی و بصیرت مردم ایران اسلامی اظهار کرد:ما از ابتدای پبیروزی این انقلاب سختی ها و فتنه های بزرگ تری را تجربه کرده ایم و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی ملتی نیست که با این باد ها بلرزند و همه دیدند که بلافاصله پس از آگاهی از نیت دشمنان مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی اختشاشگران و فتنه گران را بی تعصب خواند و افزود:افراد بی تعصبی که پرچم مقدس ایران را آتش زدند  با این کار، هویت نداشته خود را خدشه دار کردند.

,

قنبری ضمن هشدار به مسئولین در جهت شناسایی مشکلات مردم اضافه داشت:هر چند صف مردم از صفوف آشوبگران کاملا جدا می باشد ولی این اقدامات تلنگری بود برای مسئولین که به فکر مردم باشند و اقشار ضعیف جامعه و مشکلات اقتصادی آن ها را دریابید تا دشمن از این ضعف ها بر علیه امنیت و اتحاد این نظام استفاده نکند .

,

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در انتها با اشاره به خواسته شهدا از مردم و مسئولین خاطر نشان کرد:250هزار شهید گلگون کفن جهت بقای این نظام تقدیم شده است و امروز مطمئنا خواسته این شهدا حفظ این نظام اسلامی است  و ما امروز اعلام می کنیم به برکت وجود شهدا در این نظام به نظام مهدوی اتصال داده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه