اخبار داغ

در تجمع عظیم مردم کبودراهنگ علیه فتنه گران مطرح شد:

دشمنان در تلافی شکست های خود در سوریه و عراق دست به فتنه گری زدند

دشمنان در تلافی شکست های خود در سوریه و عراق دست به فتنه گری زدند
تجمع عظیم و خودجوش مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ در اعتراض و مخالفت به آشوب گری های ساختارشکنانه فتنه گران در مسجد اعظم این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ در اقدامی خودجوش علیه اقدامات فتنه گران در مسجد اعظم این شهر تجمع و بعد از آن  راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

مردم دارالمومنین کبودراهنگ در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه آشوبگران خشم و انزجار خود را از این اقدامات با سر دادن شعار" مرگ برفتنه گر "و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" اعلام و عهد و میثاق خود را با ولی امر مسلمین و آرمان های شهدا تجدید کردند.

,

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام نقی باقری  امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در سخنانی تلاش دشمنان برای خارج کردن قطار پیروزی انقلاب از ریل موفقیت را قابل درک دانست و اظهار داشت:دشمنان خارجی و داخلی سعی در خارج کردن قطار پیروزی های این نظام از ریل موفقیت را دارند و حوادث اخیر توسط دشمنان از پیش طراحی شده بود.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان سعی در تلافی شکست های اخیر خود در جبهه مقاومت در سوریه و عراق را دارند افزود: در طول تاریخ هرگاه دشمنان در جبهه جنگ سخت و نرم در مقابل اقتدار این نظام دچار شکست شده اند سعی در تلافی آن شکست با ایجاد فتنه و نیرنگ بوده اند.

,

امام جمعه کبودراهنگ با تاکید براینکه شهرستان کبودراهنگ پرچمدار ولایتمداری در طول تاریخ است اضافه داشت:شهرستان کبودراهنگ مفتخر است به وجود جوانانی که در روز پنجم آبان  حماسه این شهرستان را خلق کردند و ما از این تریبون اعلام می کنیم در هر شهری که نیروهای امنیتی امر نمایند ما به صورت داوطلبانه با هزار نفر از جوانان این شهرستان عهده دار امنیت و آسایش مردم شهرها و استان های دیگر هستیم.

,

باقری ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی و مدارا کردن با اغفال شدگان اخیر گفت:مردم ایران هیچ گاه به خاطر نان و مشکلات اقتصادی پرچم خود را آتش نمی زنند و اگر چنین اتفاقی رخ داده ماحصل خدعه و نیرنگ دشمنان عمروعاص صفت بوده و نیروهای خدوم انتظامی به دلیل آگاهی از فریب خوردگی برخی افراد فعلا با آشوب گران مدارا می کنند.

,

وی ترس دشمنان از اتحاد مردم را غیر قابل نکار دانست و خاطر نشان کرد:دشمنان از پیام اتحاد و صدای متحد ما می ترسند و من پیشنهاد می کنم در هر شهری که فتنه ایجاد شد مردم با صدای یا حسین اتحاد خود را اعلام و در دل های آشوب گران، آشوب و وحشت به پا نمایند.

,

در پایان این مراسم مردم شهرستان کبودراهنگ به خیابان ها آمده و با راهپیمایی گسترده خواستار برچیده شدن بساط فتنه گران و  ضد انقلاب از کشور شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه