اخبار داغ

کوثری: قدرت داعش در ایران صحت ندارد

کوثری: قدرت داعش در ایران صحت ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی شایعه کردند که داعش در ایران قدرتمند است اما این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و سربازان گمنام امام زمان با جدیت اوضاع را رصد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مهر، سردار محمد کوثری شامگاه پنج شنبه در حاشیه سفر به شهرستان ورامین و در جمع اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت های داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: داعش دست پرورده آمریکا و صهیونیست است و این افراد و گروه ها برای بر هم زدن وحدت و اتحاد مسلمانان تشکیل شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: باید هوشیار بود و ریشه شکل گیری داعش را شناخت زیرا اصل داعش به صهیونیسم جهانی بازمیگردد و این گروه به دنبال تحقق اهداف و تفکرات اسراییل است.

وی ادامه داد: برخی شایعه می کنند که داعش در ایران قدرتمند است که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و سربازان گمنام امام زمان با جدیت اوضاع را رصد می کنند و اگر داعش به ایران چشم دوخته باشد، قطعا به خاک مذلت خواهد افتاد.

کوثری اضافه کرد: اسراییل، آمریکا، ترکیه، اقلیم کردستان، نیروهای بعثی و عربستان سعودی در اردن نشستی را برگزار کردند و در آن جلسه با بررسی اوضاع منطقه، دستور حمله داعش به عراق را دادند و در این راه از این گروه حمایت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از مدتی اختلاف بین کشورها و گروه های شرکت کننده در این نشست ایجاد شد و ترکیه و اقلیم کردستان خود را کنار کشیدند و اکنون درگیری های شدیدی بین اقلیم کردستان و داعش در جریان است.

وی بیان داشت: از طرف دیگر برخی از نیروهای داعش و بعث بر سر دستیابی به قدرت با یکدیگر درگیر شدند و این مسأله باعث شده تا هر روز شاهد شکست های مهم و متعددی در میان این گروه های تکفیری باشیم.

کوثری گفت: گروه داعش و همپیمانان آن به خاطر اینکه برای جنایت آمده و هر چیز را برای خود می خواهند، با هم درگیر شده و زمینه شکست خود را فراهم کرده اند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه