اخبار داغ

فرماندار شهرستان کبودراهنگ:

بانک ها در روند ارائه تسهیلات اشتغال زایی با مردم همکاری کنند

بانک ها در روند ارائه تسهیلات اشتغال زایی با مردم همکاری کنند
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه داری در شهرستان کبودراهنگ خبر داد گفت:مسئولین بانک ها و ادارات با متقاضیان اشتغال در ارائه تسهیلات همکاری های لازم را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با کورنگ از تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و اظهار داشت:پنجمین نشست اعضای کارگروه اشغال زایی و سرمایه گذاری  با موضوع تربیت و استخدام نیروی انسانی،ثبات قوانین و مقررات حاکم به فضای کسب و کار و نحوه اعطای تسهیلات و اعتبارات به متقاضیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

 وی با اشاره به نظرات و پیشنهادات اعضای این کارگروه افزود:بهبود فضای کسب و کار با  توجه به شرایط شهرستان از اولویت های مهم است که مقرر شد مسئولین بانک ها و ادارات با متقاضیان اشتغال همکاری های لازم و نحوه اعطای اعتبارات تسهیل گردد.

,

احسان قنبری در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر اهمیت اشتغال جوانان در جامعه اضافه داشت:ارائه طرح  دولت برای اشتغال فراگیر فرصت مناسبی برای متقاضیان شغل در شهرستان کبورداهنگ است که امیدواریم مردم این شهرستان فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و طرح های مورد نظر را به دستگاه های تخصصی ارائه نمایند.

,

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما در شهرستان کبودراهنگ ایجاد اشتغال می باشد گفت:850فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده و کبودراهنگ متعهد است تا در طی سال جاری  یک هزار و 531شغل ایجاد نماید.

,

 فرماندار شهرستان کبودراهنگ به تخصیص 262میلیون ریال اعتبار اشتغال فراگیر در این شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد:سهم شهرستان کبودراهنگ از تسهیلات اشتغال فراگیر262میلیون ریال است که از این میزان 161میلیون و 424 هزار ریال تا کنون پرداخت گردیده است.

,

احسان قنبری در پایان با اشاره به پیش بینی  15میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی خاطر نشان کرد:در بخش تسهیلات مشاغل خانگی از 15میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی شده 9میلیارد ریال تاکنون دریافت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه