اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه کشور:

ملت ایران ملت زمان کودتای ۲۸ مرداد نیست/ آمریکا همچون آدمی که باخته در حال جرزنی است

ملت ایران ملت زمان کودتای ۲۸ مرداد نیست/ آمریکا همچون آدمی که باخته در حال جرزنی است
مشاور وزیر امور خارجه کشور گفت: آمریکایی ها می خواستند شاهد کودتایی همچون ۲۸ مرداد در ایران باشند ؛ اما نمی دانستند که ملت ایران ملت زمان کودتای ۲۸مرداد نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه کشور در گفتگو با ۱۴۰۰ در رابطه با نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست آمریکا برای بررسی آشوب‌های اخیر در ایران اظهار داشت : آمریکایی ها همه نوع تلاشی را انجام می دهند  تا ضد انقلاب که اکنون مایوس شده از صحنه خارج نشود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت : آمریکایی ها یک بازی را شروع کرده اند و می خواهند به ضد انقلاب نشان دهند که پشت آن ها هستند و  آن ها نباید مایوس شوند.

,

مشاور وزیر امور خارجه کشور خاطر نشان کرد : آمریکایی ها نمی توانستند درست ارزیابی کنند و نقطه نظرهای بسیاری داشتند و از ان جا که ابعاد این اغتشاشات را بزرگتر از این ارزیابی می کردند ، خوشحال بودند .

,

شیخ الاسلام با اشاره به این که آمریکایی ها می خواستند شاهد کودتایی همچون ۲۸ مرداد در ایران باشند ؛ یادآور شد : آن ها باید بدانند و بفهمند که ملت ایران ملت زمان کودتای ۲۸مرداد نیست و این ماجرا شکست بزرگی برای آن هاست.

,

وی افزود : اکنون دست آمریکایی ها برای ملت ایران مشخص شده است و با اضافه کردن تحریم ها و کارهایی که انجام می دهند دشمنی شان برای ملت ایران واضح تر می شود .

,

مشاور وزیر امور خارجه کشور عنوان کرد : آمریکایی ها در این بازی باختند و باید این را تایید کنند اما با رفتار خود نمی خواهند این را نشان دهند و همچون آدمی که باخته در حال جرزنی هستند.

,

شیخ الاسلام با بیان این که در نشست شورای امنیت هم اروپایی ها آن ها را همراهی نکردند ، گفت : اروپایی ها با ما مسائل اقتصادی دارند و نمی خواهند به خاطر آمریکایی ها آینده خود را با ما به خطر بیندازند .

,

وی اظهار داشت: آمریکایی ها برای خود آینده ای در ارتباط با ما نمی بینند لذا با فشار بر کشورهای اروپایی می خواهند آن ها را با خود همراه سازند ولی اروپایی ها با وجود فشار آمریکا با آن همکاری نمی کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه