اخبار داغ

عضو شورای عالی حوزه های علمیه:

مردم اجازه نمی دهند خدشه ای به نظام وارد شود

مردم اجازه نمی دهند خدشه ای به نظام وارد شود
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مردم در این نوع اغتشاشات آشوبگران هوشیار و بصیر هستند و اجازه نمی دهند به نظام خدشه ای وارد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید محمد غروی در گفتگو با قم فردا با اشاره به اغتشاشات اخیر و خسارت آشوبگران به بیت المال اظهار داشت: اغتشاشات اخیر در کشور نه تنها سودی برای مردم نداشت بلکه موجب شد تا برخی از افراد بی‌گناه هم گرفتار شوند و دشمن نیز از این وضعیت به نفع خود بهره ببرد، لذا مردم باید هوشیار باشند و کاری که برخلاف چارچوب قانون اساسی کشور می باشد را انجام ندهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی افزود: ایجاد ناامنی در کشور از آتش زدن و تخریب اموال عمومی گرفته تا ایجاد رعب و وحشت در بین مردم که از نظر قضایی و اسلام مجازات سنگینی دارد و یکی از مصادیق بارز آن مفسدفی الارض می باشد.

,

غروی ادامه داد: افراد آشوبگر و حامیانشان بدانند که مردم ما صبورند و اجازه نمی دهند چنین حرکت هایی به نظام آسیب وارد کند، این در حالی است برخی ها در خیال خام خود فکر می کردند که می توانند در خلل این شلوغی ها راه به جایی برده و به نظام آسیب بزنند.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: البته در برخورد با این گونه افراد و حرکت ها اگر چاره ای نباشد نیروهای انتظامی امنیتی و مردم ورود پیدا می کنند، لذا کسانی که قصد آشوب و سوء استفاده دارند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، بدانند که این تنها شاخ زدن به کوه است! و غیر از اینکه شاخ هایشان شکسته و خود فرد از پای درآید هیچ نفعی برایشان نخواهد داشت.

,

وی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند در این رابطه همه باید هوشیار و آگاه باشیم تا بدانیم که این حمایت ها و وسوسه انگیزی ها از کجا و از سوی چه کسانی می باشد.

,

غروی یادآور شد: همه باید با وحدت ، یکپارچگی، بینش و بصیرت مقابل اینگونه حرکت ها ایستادگی کنیم و نگذاریم رخ دهد تا بار دیگر یک تجربه تلخی را در ذائقه بدخواهان داخلی و خارجی به وجود بیاوریم.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آسیب اغتشاش گران به بیت المال و اموال عمومی گفت: اینها به این خاطر به اموال عمومی آسیب وارد می کنند که بتوانند آب را گل آلود کرده تا چیزی به دست آورند و به نظام و امنیت موجود در آن آسیب بزنند.

,

وی عنوان داشت: ایجاد تجمعات و اغتشاشات کمک به مردم نیست و اگر خسارتی به بیت المال، امنیت و... وارد شود، خسارت به ملت می باشد.

,

غروی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از آثار این گونه تجمعات، وارد آمدن فشارهای خارجی به کشور است که این نه به صلاح مردم و نه به مصلحت نظام می باشد، با توجه به اینکه این حرکت ها از سوی کسانی هدایت می شود که زمینه خیلی از مشکلات را برای ما فراهم آوردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه