اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو بادانا:

کاهش 25 سانتی متری سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته/ برگزاری جلسات ستاد احیا بدون دعوت از نمایندگان مجلس

کاهش 25 سانتی متری سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته/ برگزاری جلسات ستاد احیا بدون دعوت از نمایندگان مجلس
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات دولت برای احیای این دریاچه گفت: بر اساس آخرین گزارشات به دست امده در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه ، بر اساس نمودار سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 25 سانتی متر کاهش یافته است.
[

سید هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات دولت برای احیای این دریاچه گفت: بر اساس آخرین گزارشات به دست امده در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه ، بر اساس نمودار سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 25 سانتی متر کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی کاهش بارندگی در سال جاری را یکی از دلایل کاهش سطح آب دریاچه ارومیه برشمرد و اظهارداشت: کاهش بارندگی ها نیز در سال جاری از مهم ترین عوامل کاهش سطح آب دریاچه ارومیه بوده است ، بر اساس نظرات کارشناسان آب و هوا بارندگی تا بهمن ماه به حداقل ترین میزان نسبت به سال گذشته رسیده است و این موضوع امر احیای دریاچه ارومیه را با مشکل مواجه کرده است.

,

 

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات ستاد احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد: جلسات ستاد احیای دریاچه ارومیه کماکان در حال برگزاری است اما نتیجه و خروجی از این جلسات عاید دریاچه ارومیه نشده و تاثیری در احیای آن نداشته است.

,

 

,

بهادری ادامه داد: از جزئیات جلسات ستاد احیای دریاچه ارومیه اطلاعی نداریم چرا که هیچ کدامیک از نمایندگان ارومیه در جلسات ستاد احیا حضور ندارند و این امر موجب بی خبری و عدم  نظر خواهی نمایندگان ارومیه در این جلسه ها شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه